Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kaysa86
Skal sikkert til jordmor om ikke så alt for lenge, men har ikke fått noe innkalling ennå. Håper den kommer snaaaart[;)]
Jeg tror faktisk jeg skal kjøpe en angelsound[;)] hører jo bare mest positivt om den så
Skal sikkert til jordmor om ikke så alt for lenge, men har ikke fått noe innkalling ennå. Håper den kommer snaaaart[;)]
Jeg tror faktisk jeg skal kjøpe en angelsound[;)] hører jo bare mest positivt om den så
legen sa til meg at nå hadde han sendt inn alle papirer, så nå skulle jeg bare vente på brev i posten om time til UL[;)]
ORIGINAL: Lava86
ser det er noen av dere som finner hjertelyden til bebien rett under navelen. Min ligger ikke der, er over 13 uker nå og min ligger fortsatt veldig langt ned. Den ligger der jeg har bikinisnittet, er det normalt da?