MarcusMamma
Forumet er livet
--
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Barbro74
Helt enig med AMAF her, det er DERES selskap og DERE bestemmer hvem som skal komme osv. Helt greit at ho skal være med å hjelpe til med mat osv, men har ho også tenkt å BETALE for maten eller "bare" lage??
Gjør som dere føler er riktig for DERE, det er deres sønn som skal være i fokus denne dagen[;)]
ORIGINAL: MarcusMamma
ORIGINAL: Barbro74
Helt enig med AMAF her, det er DERES selskap og DERE bestemmer hvem som skal komme osv. Helt greit at ho skal være med å hjelpe til med mat osv, men har ho også tenkt å BETALE for maten eller "bare" lage??
Gjør som dere føler er riktig for DERE, det er deres sønn som skal være i fokus denne dagen[;)]
Er vi som skal betale maten (men kjenner jeg farfar rett så spytter han i noen kroner)
De har sagt de vil betale kaken...
Jeg sier hun kan ta del i hva kaker og mat/pålegg vi skal ha siden hun hjelper så mye. Men ikke ta del i hvem vi skal ha til fadder og invitere[&o]
Nå beg hun med at hun skal gjøre istand lokalet[&o] Det vil jo så klart jeg fikse og pynte, er jo halve morroa...
Sukk.
Mest lyst og avlyse.