*

Helt enig med AMAF her, det er DERES selskap og DERE bestemmer hvem som skal komme osv. Helt greit at ho skal være med å hjelpe til med mat osv, men har ho også tenkt å BETALE for maten eller "bare" lage??

Gjør som dere føler er riktig for DERE, det er deres sønn som skal være i fokus denne dagen[;)]

Uff, det er ikke noe gøy når det er på den måten. Det skal jo være en koselig dag som alle kan se frem til og ikke trenger å stresse for. Har litt av det samme (men langt fra så ille) med min svigermor. Det er heller ikke lett.

Bare gjør det som dere føler for. Så får hun bare bli sur dersom hun ikke klarer å godta det. Men vet at det er vanskelig. Lykke til! Det kommer sikkert bli en koselig dag til slutt.

hadde lett lukket ørene ja! [;)]

hun har vitkelig ikke noe med dette å gjøre, og det at hun har sagt hun kan hjelpe til betyr ikke at hun skal bruke det som pressmiddel, æsj!

Huff, stakkars deg sier jeg bare [:(]. For ett mas det må være. Det er jo kjempe bra at hun skal hjelpe deg med maten men hun kan jo ikke bestemme hvem som skal komme i deres lille gutt sin dåp. Jeg har det litt sånn med min svigermor også. Hun sa bare rett ut i løse luften at "ja også inviterer dere vel b og s", det er søsteren hennes og mannen!!! Min samboer sin tante og onkel. Jeg så nok litt sjokkert ut der og da for jeg tenkte at hva i alle dager skal de i dåpen våres etter... Men de er invitert nå da. Får vi hvertfall fred for den dagen. Men det er bare til å si i fra hva du mener om det, eneste måten de slutter å mase på desverre!!

ORIGINAL: Barbro74

Helt enig med AMAF her, det er DERES selskap og DERE bestemmer hvem som skal komme osv. Helt greit at ho skal være med å hjelpe til med mat osv, men har ho også tenkt å BETALE for maten eller "bare" lage??

Gjør som dere føler er riktig for DERE, det er deres sønn som skal være i fokus denne dagen[;)]

Her fant vi raskt dato selv, og sendte ut invitasjoner før noen fikk sukk for seg - så da kunne ingen legge seg oppi det, hehe.

For hadde FORT blitt slik her også var jeg redd.

Bare si til farmoren din at du alt har all pyntingen på plass [;)]

ORIGINAL: MarcusMamma

Ja invitasjoner er ute for leenge siden men det hjelper ikke, kan alltid sende en meld [:@]

huker det var kaos sist og med invitajon og pynting[:'(]

noe møkk.. ! man må visst svelge noen kameler [:'(]

jeg hadde avlyst hele greia. spesielt hvis du er avhengig av hjelp fra henne for å gjennomføre det, da er det så lett at hun får et "eierforhold" eller hva man skal kalle det, til hele dåpen, noe som det jo virker som hun allerede har. hvis selve dåpen i kirka er viktigst for deg kan du jo fortsatt gjøre det, uten å invitere halve byen til fest etterpå. ellers kan det jo hende hun skjønner selv hva det er hun driver med når du faktisk avlyser. da kan du jo prøve igjen senere, på din måte :)

ORIGINAL: MarcusMamma

ORIGINAL: Barbro74

Er vi som skal betale maten (men kjenner jeg farfar rett så spytter han i noen kroner)
De har sagt de vil betale kaken...
Jeg sier hun kan ta del i hva kaker og mat/pålegg vi skal ha siden hun hjelper så mye. Men ikke ta del i hvem vi skal ha til fadder og invitere[&o]
Nå beg hun med at hun skal gjøre istand lokalet[&o] Det vil jo så klart jeg fikse og pynte, er jo halve morroa...

Sukk.
Mest lyst og avlyse.

Da syntes jeg du skal si til ho at hvis ikke ho holder opp nå så avlyser du hele greia eller så får ho evt la være å komme.
Denne dagen skal være dagen til Mathias og det er dere som foreldre som bestemmer hva som skal foregå rundt DERES sønn! Hvem som skal være faddere og hvem dere ønsker å dele dagen sammen med. Vet at det er tøft å skal "si imot" de som er av den eldre garde i familien, men hvis ikke du står på ditt nå sammen med mannen så kommer du ikke til å ha det noen hyggelig den dagen tror jeg......

Back
Topp