~~KASI~~ Glad i forumet 9 Apr 2007 #4 ORIGINAL: Helene... Gratulerer! Har du bytta nick forresten..? [8|] [;)] litt lenge siden nå, het bare Gitte før
ORIGINAL: Helene... Gratulerer! Har du bytta nick forresten..? [8|] [;)] litt lenge siden nå, het bare Gitte før
H Helene... Forumet er livet 9 Apr 2007 #6 ORIGINAL: ~~KASI~~ ORIGINAL: Helene... Gratulerer! Har du bytta nick forresten..? [8|] [;)] litt lenge siden nå, het bare Gitte før Aha! Har vært lite på generell i det siste se... [;)]
ORIGINAL: ~~KASI~~ ORIGINAL: Helene... Gratulerer! Har du bytta nick forresten..? [8|] [;)] litt lenge siden nå, het bare Gitte før Aha! Har vært lite på generell i det siste se... [;)]
2 Happy Feet Forelsket i forumet 9 Apr 2007 #7 Velkommen etter, eg hadde det for nokre dagar sidan. [:)]
~~KASI~~ Glad i forumet 9 Apr 2007 #8 ORIGINAL: M@mm@08.12.07 Velkommen etter, eg hadde det for nokre dagar sidan. [:)] ja d går fort[:)] første mann til 2000 [:D]
ORIGINAL: M@mm@08.12.07 Velkommen etter, eg hadde det for nokre dagar sidan. [:)] ja d går fort[:)] første mann til 2000 [:D]