100 ting utav huset i løpet av året

Jeg har sånn vagt en 365 pågående.

Og er ikke oppe i en om dagen så langt. Vel, tre poser til Fretex, tre jakker gitt bort til bekjente og noe mer, men ja, jet er gjerne med !
 
Burde hatt en liste jeg også sånn at jeg har bedre kontroll
 
Foreløbig flyttet mye ut i garasjen så må det på fyllinga, noe på hytta og koe gis bort.
Foreløbig er vel nesten 80 ting ute av huset tror jeg
 
Fortsetter oppryddingen og er nå oppi 160 ting ute, tipper vi kår 1000 ting i år innen alt er ryddet. Det er helt vanvittig hvor mye man sparer på egentlig. Loftet kommer det til å forsvinne mye fra
 
Du er rå

Jeg har ikke talt antallet plagg pr pose jeg kvitter meg med da, men er langt under deg uansett hvordan jeg teller.

Ingen tvil om at vi sparer på altfor mye i alle fall, ja!
 
Du er rå

Jeg har ikke talt antallet plagg pr pose jeg kvitter meg med da, men er langt under deg uansett hvordan jeg teller.

Ingen tvil om at vi sparer på altfor mye i alle fall, ja!
Jeg har heller ikke telt det av klær , men jeg er så vidt i gang på det prosjektet da, men ryddet bort mye sv for små klær til mini
 
Imponerende Kengu!

Har kastet litt og ryddet/gitt vekk, men er kanskje oppi 50-60 ting. Håper vi når 200++ om vi flytter i løpet av året :) Sist vi flyttet var jeg innlagt med frøkna på NFI, så lite ble kastet…
 
Imponerende Kengu!

Har kastet litt og ryddet/gitt vekk, men er kanskje oppi 50-60 ting. Håper vi når 200++ om vi flytter i løpet av året :) Sist vi flyttet var jeg innlagt med frøkna på NFI, så lite ble kastet…
Jeg er skapt sånn at når jeg flrst begynner, ser hvor mye bedre det blir så får jeg ett ekstra gir :)
 
Clas Ohlson hadde til ud på vokser til kjøleskap og kjøkkenskap , så nå har jeg fått ryddet og sortert der også,fabtastisk deilig. Må ha litt flere bokser til kjøkkenskapet da, men det er bare ett par stk.
 
Vi har kvittet oss med langt over 100 ting, sikkert nærmere 2000 om keg teller med hvert klesplagg , det er utrolig deilig i grunn
 
Vi er langt unna ditt volum, men jeg kjenner det er en lettelse for hver pose jeg får ut, og flere skal ut av huset utover høsten, en etter en
 
Vi er langt unna ditt volum, men jeg kjenner det er en lettelse for hver pose jeg får ut, og flere skal ut av huset utover høsten, en etter en
Det var ekstremt deilig å få det ut, nå er loftet mitt veldig ryddig :)
 
Har mistet tellingen på hvor mye jeg er kvitt allerede, men skal leie konteiner til helga eller uka nå, og da er det mer som forsvinner gitt!!
 
Mistet tellingen, men grunnet flytting i sommer hvor jeg var rimelig streng på majoriteten av hva som ikke skulle inn i det nye så er vi godt over 100+ ting. Godt fornøyd med det. Kvitter meg med babyutstyr og tøy fortløpende også, vi skal ikke ha fler.
 
Så deilig. Her fikk vi låne varebil av nabo:)
Kan låne varebil så mye jeg vil, men jeg har et uthus med så mye drit, jeg måtte kjørt sikkert 30 turer :p
 
He he vi har sortert heftig, så var ikke mer enn 8 søppelsekker og masse papp og plastkasser

Har "arvet" hele uthuset (dødsbo, så fulgte med innhold)... Der er det blant annet aviser fra -93, her og nå (eller se og hør?!) Fra -87, ødelagt sykkel fra 70-tallet, eldre senger og kofferter fra samme tid, syltetøyglass og rustent verktøy... Skal bli godt å bli kvitt alt det der
 
Back
Topp