100 % Sykemeldt......

Dorothy_1

Gift med forumet
Da var Jeg 100 % Sykemeldt......
Vi var på kontroll hos legen hvor for øvrig alt var bra med babyen....
Hun virket ganske overasket over at Jeg fortsatt var I fullt arbeid.
Jeh fortalte om bekkenløsningen min, Og hun sah at da skal du ha en sykemelding, Jeg fikk sykemelding I 4 Uker......
I en hel måned, Tro hva man skal finne på?????
Og fikk Inntrykk at at Jeg skulle få mere sykemelding på neste kontroll......
Har joh nesten dårlig samvittighet overfor di på jobb.....
Jah Jah, Må vel tenkte på oss her.... [:D]

Eg har gått sykemeldt siden jeg var 6 uker på vei! Pga hyperemesis, og siden for blødninger.. Bare venter på klarsignal for å begynne igjen.. [:D]

Har vært sykemeldt siden uke 13 pga bekkenløsning... men jeg var alene som sykepleier på natt på en avdeling med eldre mennesker, så det egnet seg liksom ikke å jobbe.. Hvis du har bekkenløsning så er det best å ta det med ro. Jeg har hvertfall klart å holde det sånn nogenlunde i sjakk, men kjenner det begynner å røyne litt på nå mot slutten når jeg begynner å bli framtung. Hvis en ikke tar det med ro under svangerskapet med bekkenløsningen, er det større sjanse for at det sitter i lengere etter fødselen, og det vil vi jo ikke ha noe av.. da skal vi jo kose oss[:D]

Jeg har også fått 100 % sykmelding i dag, og er sykmeldt fram til permisjonen begynner. Det var en lettelse, for nå kan jeg slappe av når jeg selv føler for det. Jeg skal nyte dagene hjemme, for det er nok siste gangen jeg får sjans til å slappe av på denne måten. Ikke så stort rom for avslapning ellers, med to (snart tre) viltre unger og en krevendes jobb. Håper det blir fint vær fremover!![:)]

Jeg har vært 100% sykemeldt nesten hele tiden jeg..
Men nå skal jeg kansje begynne å jobbe 1 dag i uken. For jeg begynner å bli lei å bare gå hjemme..Men det blir bare 4 jobbedager..For jeg er sykemeldt fram til 11 mai og går ut i permisjon den 16juni..

Forrige gang gikk jeg sykemeldt fra uke 10 og frem til permisjonen pga bekkenløsning. Tida gikk relativt fort-fant meg en hobby jeg drev med+at jeg har ei søster som da hadde fødsel permisjon. Bekkenløsning er ikke til å tulle med. Har fått det denne gangen også (begynte i uke 6[&:]), men er i jobb. Håper å holde ut til sommeren er over. Sakl begynne med fysio til uka.
Er viktig å ta vare på seg selv og den lille

ORIGINAL: Tvilling74

Jeg har vært 100% sykemeldt nesten hele tiden jeg..
Men nå skal jeg kansje begynne å jobbe 1 dag i uken. For jeg begynner å bli lei å bare gå hjemme..Men det blir bare 4 jobbedager..For jeg er sykemeldt fram til 11 mai og går ut i permisjon den 16juni..

Da går vi faktisk samtidig ut I permisjon.... [:D]

Back
Topp