Da har jeg blitt 100% sykemeldt. Jeg fant ut at jeg rett og slett ikke hadde mer å gi på jobb. Jobber i barnehage og har så ille bekkenløsning nå at jeg knapt kommer meg opp av en stol. Var fint da for personalet hadde så mye forståelse for det og sa at de så at jeg sleit. Men kom til en lege i går som jeg ikke synes så mye om.. Var ikke fastlege for hun var ikke ledig. Når jeg fortalte denne legen om problemene mine på jobb, så bare stilte han spørsmål til meg om hva vi skulle gjøre med det. Da jeg foreslo 100% sm sa han at han kunne ordne det men at jeg måtte ikke bare bli sittende inne og se på tv og spise. Jeg mener..hallo!? Man føler seg jo allerde i en vanskelig situasjon når man ikke klarer fysisk å gå normalt lengre og er i konstant smerte. Så får legen det til å høres ut som man bare vil være lat frem til fødsel. Jeg hadde virkelig ingen lyst i det hele tatt å sykemelde meg men hadde jo ingen andre muligheter.
Er det andre som har følt seg dårlig behandlet på legekontoret? Leger som får dere til å føle at man er jo tross alt bare gravid, ikke syk.
Er det andre som har følt seg dårlig behandlet på legekontoret? Leger som får dere til å føle at man er jo tross alt bare gravid, ikke syk.