100% sykemeldt

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Ringte til legen i dag, han var ikke på kontoret, men kontordama sa at det skulle gå i orden, og sykemeldingen skal være klar til i morgen. Har vært 59% sykemeldt en stund, men nå øker den til 100%.. kjedelig å innse det, men samtidig så tror jeg absolutt det er dt beste...

Ringte til legen i dag, han var ikke på kontoret, men kontordama sa at det skulle gå i orden, og sykemeldingen skal være klar til i morgen. Har vært 59% sykemeldt en stund, men nå øker den til 100%.. kjedelig å innse det, men samtidig så tror jeg absolutt det er dt beste...

Det hørtes veldig fornuftig ut syns jeg. Skjønner det er kjedelig å kaste inn håndkle,men du får vel forhåpentligvis tilbake litt funksjon i kroppen når du får nok hvile,og det er jo deilig.

Så kjedelig ...MEN men kan ikke bestemme over kroppen dessverre...er nok det beste for deg og den lille i magen dette da...Hvil nok og ta vare på deg selv :)

Lytt til kroppen.. Det er det beste rådet uansett. Kroppen gir beskjed, ganske flott at vi fungerer slik egentlig :)

Ja måtte lytte til kroppen, har nok egentlig presset meg altformye allerede..

Høres fornuftig ut:) Nå må du hvile og tenke på lille i magen<3:) Håper energinivået stiger raskt fremover:):)

Back
Topp