100% sykemeldt, what to do?

Pouri

Betatt av forumet
Legen min mente at jeg burde ta det med ro nå og sykemeldte meg helt fram til permisjonen...

Dette er uke nr to og jeg kjeder vettet av meg. Ikke har jeg krefter til å gjøre noe heller, og blir bare mer og mer frustrert!

Tips til å få mer energi, finne på noe, et eller annet...? Hjelp...!
 
Denne må jeg følge med på. Storkoser meg og savner ikke jobb, og ikke er jeg så sosialt anlagt heller. Men er fortsatt kjempesliten. Vært sykemeldt siden påske. Håper du får noen gode tips:)
 
Jeg har også vært sykemeldt siden påske. Jeg prøver å bruke tiden på å bli frisk og nå ser det ut til å løsne litt her. Ellers så koser jeg meg med å strikke, sy litt. Pusle litt i hagen når jeg orker. Jeg har ikke superoverskudd, så det blir mye soving på dagen for å ha litt overskudd til mann og barn når de kommer hjem.

Hva med en tur til fotpleie, frisør, en tur i svømmehallen. Lese en bok, legge puslespill f.eks?
 
Har vært sykemeldt så og si hele svangerskapet denne gangen, helt siden slutten av november :eek: Sett bort ifra noen få uker jeg prøvde meg i jobb igjen i januar.. Tror jeg nå bare har vent meg til å gå hjemme uten å gjøre noe særlig. Energien er jo ikke her, og med bekkenløsning har det vært vanskelig å bevege seg ut :( Noen dager føler man seg bare helt motløs og ubrukelig, så de dagene har endt opp i sengen..

Vet egentlig ikke helt hva jeg gjør, men dagene går jo. Ting tar jo mye lenger tid en vanlig, som husarbeid osv, så er kanskje litt tid som går til det, og sove pauser i mellom :p
Få besøk av venner om noen har en fri dag eller kveldsvakt i ny og ne, finn på noe kreativt å lage til babyen feks? :) Hjemme spa?
 
Er jo hjemme hele dagen, men føler likevel at det er masse jeg burde gjort, og at jeg ikke får gjort noen ting! Skjønner ikke hvordan det går an.

Men i dag har jeg heklet vognpynt. Skal legge ut bilde i hobbytråden om litt!

Jeg skriver lister og krysser av ... har krysset av for to viktige telefonsamtaler i dag :)

Her er resten av lista jeg har nå om dagen:

20160523_213950.png

(Bildet ble litt lite ... men "full størrelse" ble så innmari stort ... og jeg orker ikke redigere det.)
 
Jeg er så dårlig på håndarbeid, men kanskje jeg skal kaste meg rundt og prøve å male litt... Jeg brukte all ledig tid på å tegne og male før i tiden, men det har jeg sluttet med etter at jeg begynte å jobbe. Eller kanskje jeg skal lære meg å hekle? Vognpynt hørtes gøy ut!
 
Jeg er så dårlig på håndarbeid, men kanskje jeg skal kaste meg rundt og prøve å male litt... Jeg brukte all ledig tid på å tegne og male før i tiden, men det har jeg sluttet med etter at jeg begynte å jobbe. Eller kanskje jeg skal lære meg å hekle? Vognpynt hørtes gøy ut!
Det er aldri feil å lære seg å hekle :-D vognpynt er sikkert et bra sted å begynne, for de er små og overkommelige, og det finnes en million guider for teknikkene i bruk, både som tekst, bilder og video.
 
Jeg er hjemme nå fullt sykemeldt og sliter med bekkenløsning og lite energi. I tillegg har jeg storebror hjemme siden vi ikke har barnehageplass til han før august så dagene går nå. Orker jeg så besøker jeg venner som er hjemme, rydder, går på gravidtrening gjennom jobben 1 gang i uken, i tillegg skal vi flytte så har omsider begynt å pakke i esker.
 
Back
Topp