100% sykemelding

Spørre fordi jordmor ser eg skal ikke jobbe.jeg føler veldig dårlig men føler veldig dårlig å ta sykemelding og. Jeg hadde lyst å blir gravid det er min problemer men alle ser eg må har sykemelding :/

Jeg har en 50% stilling som jeg er 100% sykemeldt fra grunnet kvalme. Blir dårlig av å anstrenge meg, og har en fysisk tung jobb, er alene på jobb, så vanskelig å tilrettelegge..[emoji4]

Jeg er 100% sykmeldt pga forliggende morkake som skaper blødning. [emoji4]
satser på å være på jobb igjen i neste uke.

100% sykemeldt pga kvalme og utmattelse. Har ikke blitt tilbudt særlig tilrettelegging på jobb heller, men per i dag har jeg ikke noe overskudd til å greie og gjøre noe på jobb.

Jeg er 100% sykemeldt fordi jeg har migrene som har blitt enda verre i svangerskapet, har rundt 25 anfall i måneden. I tillegg har jeg bekkenplager. Vil helst jobbe men innser at det dessverre ikke går sånn som formen er

Jeg er 100% sykemeldt akkurat nå. Fikk akutt bekken- og ryggsmerter. Heldigvis stor sjanse for å bli bra igjen i løpet av få uker med hvile. Ligge, sitte, stå og gå gjør vondt og det er dermed vanskelig å tilrettelegge da jeg hele tiden må variere stilling, ikke gå langt, fort eller med for lange skritt, ikke sitte på for hardt underlag.

100% sykmeldt til og med idag på grunn av bekken og ryggplager. Skal til lege idag og vil helst bli sykmeldt 100% videre. Har en fortid med høyt blodtrykk også, så ser jeg nå at den har steget. 145/86 var målinga når jeg målte hjemme idag. Jeg håper og tror legen er enig i at det er best å være hjemme.

Back
Topp