100 % stilling + jobb flere plasser

Mamma_mø

Andre møte med forumet
Hei!
Bare et spørsmål.. Jeg har ei 100 % stilling.  Går døgnvakter og har derfor mange fridager.  Noen av disse fridagene bruker jeg på å jobbe vikar på en annen arbeidsplass.
Hvordan er det med foreldrepengene? Blir det regnet ut av ALT arbeidet man har hatt? Jeg har to lønninger (fra hver sin arbeidsgiver) hver måned.

ja, du skal ha for inntekten din og inntekten din består jo av den faste jobben pluss den andre. Men du får ikke over 6G da...(ca 400 000 kr), så tjener du mer enn det får du ikke for mer enn 400 000 kr uansett.

poff

ORIGINAL: *MissMaya*

du er vel klar over at du faktisk IKKE skal overstige 100 % jobb vel?
det er sånne som deg som ødelegger for oss andre som ikke får vakter fordi dere skal ha alt! tenk deg litt om og vær fornøyd med den jobben du har.

hva er det for noe da? hun kan vel jobbe så mye hun vil vel.... får du ikke vakter er det fordi de heller vil ha andre der enn deg.

Takk for hjelpa Nøtta :)

hei, jeg jobber 80 fast og en del ekstra.. eller akkurat nå har jeg foreldre perm.. men man får et gj snitt av alt man har jobbet ja ;)

Mange må jo jobbe mer enn 100% for det er ikke folk å få tak på.. og det mangler jo fortsatt folk..

ORIGINAL: Nøtta

ja, du skal ha for inntekten din og inntekten din består jo av den faste jobben pluss den andre. Men du får ikke over 6G da...(ca 400 000 kr), så tjener du mer enn det får du ikke for mer enn 400 000 kr uansett.

Jobber du i kommunen er det ikke begrensing på 6G. Da får du perm.pengene bet av arb.giver og de får tilbakebet av NAV (opp til 6G.)
Jeg har valgt 100% over 44 uker og får utbet min vanlige lønn.
Har forstått det slik at noen bedrifter/firma også gjør det slik.

ORIGINAL: toblirtre

Jobber du i kommunen er det ikke begrensing på 6G. Da får du perm.pengene bet av arb.giver og de får tilbakebet av NAV (opp til 6G.)
Jeg har valgt 100% over 44 uker og får utbet min vanlige lønn.
Har forstått det slik at noen bedrifter/firma også gjør det slik.

jeg jobber i kommunen og får fast lønn fra arbeidsgiver, men det jeg har gått ekstra betaler nav ut, men det overtiger 6 g og jeg får bare halvparten av det jeg egentlig skal ha..

ORIGINAL: *MissMaya*

du er vel klar over at du faktisk IKKE skal overstige 100 % jobb vel?
det er sånne som deg som ødelegger for oss andre som ikke får vakter fordi dere skal ha alt! tenk deg litt om og vær fornøyd med den jobben du har.

hva er det for noe da? hun kan vel jobbe så mye hun vil vel.... får du ikke vakter er det fordi de heller vil ha andre der enn deg.

jepp[:D][:D] hehe...

Svar på hovedspm.. jeg jobber 100% og annen hver helg i tillegg. Får for begge jobbene ja[:D]

Back
Topp