100% sikkert???*oppdatert*

talata

Forumet er livet
http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=2774556
 
Denne *råmelka* forsvant dagen etter... å var borte i en ukes tid, å nå er den tebake for fullt.. har hatt den i tre dager nå, å jeg kan klemme ut ganske mye...
Hva er det for noe???????
 
heii!

Jeg har også akkurat det samme, fikk noe gult ut av brystene inatt..vi to har IKM på samme dato trur jeg...jeg har ikm den 13.februar...har vondt i brystene,vondt i ryggen og + mensmurringer statig som kommer og går..håper at disse er et godt tegn [;)] håper håper og håper....
 
ønsker dere begge lykke til
 
ORIGINAL: Krokodillemor

Jeg fikk litt hvit/gul veske i det ene brystet uten å være gravid.
 
Jeg hadde en periode for 3,5 år siden, da det kom mye gult/hvitt ut av puppene mine (begge). Jeg måtte til og med skifte t-skjorte en gang, siden jeg fikk en våt flekk på. Den gangen gikk jeg på p-piller, og var garantert ikke gravid.
Nå har det kommet tilbake, og jeg har hatt det noen måneder allerede. Nå prøver vi jo å bli gravide, men mensen kommer hver måned helt etter klokka, så det er nok ikke graviditet denne gangen heller...

Det kan hende du har for mye av hormonet prolactin. I så fall så har du ikke eggløsning, men det kan fikses på ved hjelp av medisiner.
Jeg tok en blodprøve hos legen, og den var helt fin. Vet ikke hvorfor jeg får væske ut av puppene jeg. Er jo tydeligvis ikke gravid...

Håper du er gravid da! Lykke til!!
 
dytt
 
Back
Topp