Ja da er det første dagen uten pupp for Lotte.
Har i de siste ukene bare gitt henne pupp tidlig tidlig om morgenen.
Men i går bestemte jeg meg for å slutte helt med ammingen.
Hadde ikke så mye melk uansett, så....
I morrest var jeg på nippe til å gi henne morras-puppe-kosen, men klarte å ta meg i det i siste sekund.
Synes det er ganske vemodig å slutte, for det betyr jo at hun ikke er så avhengig av meg mer....[&:][&o]
Men er også ganske stolt over at jeg har klart å amme et helt år. Har jo hatt så mye styr med å få Lotte
til å amme...hvorav jeg har ligget å ammet henne i et stille og noenlunde mørkt rom i vell 8 av de 12 månedene
Lotte er blitt ammet. Nå, bare den siste måneden har hun tatt pupp uten at jeg har ligget..[8|]
Uansett, jeg har gjort mitt, og melkeriet er stengt...t.o.m. kanskje for alltid.[:-][&o][;)]
Jeg har heldigvis ikke hatt noe melkespreng, men regner nesten med å kjenne litt i kveld, men det går nok raskt over
med litt håndhjelp.[:D]
....bare et lite hjertesukk fra meg....[:D][;)]
Har i de siste ukene bare gitt henne pupp tidlig tidlig om morgenen.
Men i går bestemte jeg meg for å slutte helt med ammingen.
Hadde ikke så mye melk uansett, så....
I morrest var jeg på nippe til å gi henne morras-puppe-kosen, men klarte å ta meg i det i siste sekund.
Synes det er ganske vemodig å slutte, for det betyr jo at hun ikke er så avhengig av meg mer....[&:][&o]
Men er også ganske stolt over at jeg har klart å amme et helt år. Har jo hatt så mye styr med å få Lotte
til å amme...hvorav jeg har ligget å ammet henne i et stille og noenlunde mørkt rom i vell 8 av de 12 månedene
Lotte er blitt ammet. Nå, bare den siste måneden har hun tatt pupp uten at jeg har ligget..[8|]
Uansett, jeg har gjort mitt, og melkeriet er stengt...t.o.m. kanskje for alltid.[:-][&o][;)]
Jeg har heldigvis ikke hatt noe melkespreng, men regner nesten med å kjenne litt i kveld, men det går nok raskt over
med litt håndhjelp.[:D]
....bare et lite hjertesukk fra meg....[:D][;)]