100 meter på blæren..

Sandie

Forelsket i forumet
Ja det känns så iallafall... Den lille i magen vill absolut att mamma ska gå på toaletten hela heeela tiden. Fler som har det så? [:D]

Jepp.. Må på do hele tiden! Eller, det føles hvertfall slik, selv om det ikke alltid kommer så mye:P

Hihi, de små luringarna! [:D]

ORIGINAL: sl0th

Jepp.. Må på do hele tiden! Eller, det føles hvertfall slik, selv om det ikke alltid kommer så mye:P

Denne signerer jeg!!! [:)]

ORIGINAL: sl0th

Signerer denne

Begynner å bli helt sår jeg, av å fly på do hvert 5 min for å presse ut 3 dråper..... [:)]

JAAAAAAA! Jeg holder på å bli gal! Er så utrolig kjedelig å gå på do! Har aldri vært vant til å gå mye på do - og ALDRI i løpet av arbeidsdagen - men nå går jeg MANGE ganger!! men, men er vel noe man bare må leve med! er vel verdt det!!!!!![:D][:D]

ORIGINAL: Amaryllis

JAAAAAAA! Jeg holder på å bli gal! Er så utrolig kjedelig å gå på do! Har aldri vært vant til å gå mye på do - og ALDRI i løpet av arbeidsdagen - men nå går jeg MANGE ganger!! men, men er vel noe man bare må leve med! er vel verdt det!!!!!![:D][:D]

Jupp!!! Jeg slet masse med det frem til jeg var 13 uker på vei. Så holdt det opp i noen uker, og i uke 17 så kom det jaggu tilbake igjen!!!

Jeg tisser like mye hver gang, så jeg fatter ikke hvordan kroppen min klarer det!! hehe!!!!

kjenner meg godt igjen her. Mange turer på do hver dag og noen tisseturer om natten i tillegg

Mange turer på do ja. Og når jeg MÅ så Må jeg.. Umiddelbart. Det kommer like mye hver gang, blir helt imponert, men så drikker jeg enormt med vann på en dag også. Er vel opp mellom 2 -5 ganger hver natt.. det er kjedelig det.

Kjenner jeg så godt til, utrolig slitsomt til tider[&:] Litt bevegelse og jeg må på do...

Eg er også oftare på do, både på dagtid og nattestid, i går kjentes det ut som den lille gav meg karatespark i blæra(det var vondt).. Men eg tisse så MASSE kvar gang også... Men eg drikke mykje vatn også då[8D][8D]

Back
Topp