100 dager

gakka

Forumet er livet
Da ble det endelig min tur.
Bare 100 dager igjen. Jeg gleder meg mer og mer for hver dag som går. Det sies jo at gjennomsnittlig blir tvillinger født i uke 37, så da er det enda mindre.[:D]
Blir litt stressa[:o] for alt jeg ikke har fått gjort av forberedelser til de små kommer, men får jeg gjort litt hver dag så må jeg vel bli ferdig til slutt.

da kos deg idag da, siden du allerede har vasket ferdig!!! Hva skal du gjøre??Spise is???? Eller jordbær med fløte?????[:D][:D][:D]

Jordbær med fløte hørtes jo himmelsk ut da, men de jordbærene vi får kjøpt her nå er fra utlandet og smaker ingenting. Må nok vente litt med det ja.
Jeg skal helt klart spise is i dag. Fikk også lyst på gele etter å ha lest et av innleggene fra nattens festivitas, så kanskje jeg må lage meg det også.
Finner sikkert noe annet godt å putte i meg også. Var på butikken i går og hamstret frukt og grønt. Prøver å være litt sunn også innimellom.

Hva skal du gjøre i dag da?

hos oss er nemlig jordbærsesongen i full gang, vel smaker de ikke sånn som hjemme, men jeg har fått helt dille på jordbær med fløte....mannen min tror jeg er helt gal, er egentlig ikke noe fløte menneske sånn ellers, men akkurat nå..... jeg bare måååååå ha det!! Hva slags is da??? Bruker ismaskinen min flittig jeg da, selvom det er vanvittig kaldt her[:D][:D][:D][:D]

Gratulere med vel overstått 100 dager, hurra

Jordbær med fløte hørtes himmelsk godt ut, men må si som Gakka, det er ikke riktig jordbærsesong her i kalde nord trøndelag enda, så det blir nok ikke jordbær på meg i dag. Du får nyte jordbær på vegne av oss også Anjuk. Is blir det garantert i løpet av dagen. Jeg har fryseren full [:D]

Tror ikke jeg har igjen noe annet enn vaniljepinne, men den er god nok den da.
Gleder meg til vi får kjøpt jordbær her.
Kanskje jeg skal ringe gartneriet og sjekke om de kan levere noen jordbær-planter, så kan jeg holde meg selv med jordbær.  Blir vel ikke den aller største avlingen første året, men det blir sikkert nok til meg.

Gratulerer!! Kommer til å gå fort til du har knøttene dine hos deg nå.. [:D] 

Tida kommer til å gå fort, men du rekker allikevel å gjøre en del. Dessuten er det ikke SÅ mye som må være ferdig før de kommer. Det er jo en del innkjøp, men man trenger ikke all verden for at det skal går fint!!

Ønsker deg en fin dag, og håper de 100(eller noen færre kanskje) dagene blir flotte!

Klem, M

Dersom du begynner å dyrke jordbær blir jeg virkelig imponert. Ikke ti ville hester skulle ha fått meg ut i hagen vår. Jeg har ikke grønne fingre og hagen vår bærer stort preg av det. Da pappa var på besøk for noen uker siden ristet han bare på hodet, tror det var rett før han begynte å luke bedet mitt, hehe, pluss at han gav mannen min streng beskjed om plenen burde bli klippet!

Back
Topp