100 dager

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
100 dager igjen i dag!

......og det føles uendelig lenge. Jeg trodde dette svangerskapet skulle gå mye raskere, men det går så utrolig sakte! Jeg er allerede stor som en hvalross og tenker med gru hvordan det kommer til å bli.

Jeg trodde det skulle bli SÅ stas å være gravid igjen, men det er det ikke. Jeg har vel egentlig ikke noen plager, jeg er bare lei allerede. Lengter bare etter å bli ferdig og få møte lillebror. Jeg gleder meg til barseltiden og håper den blir like fin som forrige gang.

Dagens syt fra meg ;)

117 dager her så jeg.. Blææ! Altfor lenge! Kan knapt gå pga bekkenet allerede. Også skal jeg holde det gående i 117 dager til med dette?!? Å herre..

Skjønner deg godt! Jeg er også litt lei, men må bare se fremover. Kjenner som sist at jeg er ikke noen "det-er-så-fantastisk-å-være-gravid-og-jeg-elsker-det-dame"... Hele konseptet er både skremmende og ganske så ugreit syns jeg :-( Men resultatet ser jeg frem til (enda så skummelt det også er med så store forandringer). 133 dager til termin. Trøster meg med at jeg ihvertfall er over halvveis :-)

Skjønner hva du mener ;) Her er det 107 dager igjen og full nedtelling!!!!!!

Gratulerer :)
Jeg har vel 97 dager igjen nå, synes det går superraskt. Er redd jeg kommer til å savne det når det er over, for nå er det jo bare 14 uker til termin! :O
Joda jeg er stor og tung, men det er så koselig med liv og spark! :)

Hm har ikke begynt å telle enda jeg..
Jeg har nok begynt å vokse men siden jeg ikke kjenner den lille så mye så gleder jeg meg til den perioden..

Oi, er vi der allerede!! Vet jeg i de andre svskspene har sett fram til å "bare" ha 100 dager igjen :P Er jo egentlig ganske lenge da.. Jeg gleder meg veldig, men er ikke noe vintermenneske, så nyter veldig at det er sommer og sol.. Gleder meg som sagt veldig (!) til babyen kommer, men er enda så lenge til, føler jeg, og på en måte trenger jeg tida også.. Er litt spent på hvordan livet arter seg med tre små barn hjemme (utenom få dager i barnehage for de to eldste.. Og apropos det, gruer meg litt til barnehagestart, minstemann har ikke gått før og er ikke innstilt what so ever på å begynne.. Men men, den tid den sorg.. Nå er det sommer ;)).. Men å ha en bitteliten baby i armene... Det blir herlig <3

jeg synes også det går veldig sakte igjen nå... og nå er det sommer og det er en del som skjer, bare tenker på hvor sakte august og september kommer til å gå...

Jeg føler jeg ligger langt bak alle andre :P Dagene går egentlig veldig fort, men allikevel er det så langt unna føler jeg hehe

Back
Topp