100 dager..

fruluna

Forumet er livet
Oj så akkurat på tickeren min at jeg har igjen akkurat 100 dager!!!
De første mnd gikk så tregt, men nå går det jammen unna! [:D]

Hver tirsdag begynner vi på en ny uke, så da leser kjæresten og jeg sammen om hva som står. Ukens høydepunkt [:)]

Helt enig, skal si ukene går fort nå! Vi har jo liksom to ting å se fram til vi nå, både jul og fødsel![:)]
Tror de siste 14 ukene vil gå ganske kjapt, er jo så mye som skjer framover! Var oppe hos svigermor nå, hun har allerede strikket jakke og lue til Nurket. Godt det er noen i familien som strikker, det gjør nemlig ikke mora[;)] Var litt rart å tenke på: at det der skal barnet mitt ha på seg!

Så koselig med hjemmestrikket da [:)]
Jeg er heller ikke noe strikke-type.. he he. Mamma kom med et par hvite bomull- sokker rett etter at jeg hadde ortalt at hun skulle bli bestemor! Og søsteren min driver å hekler kjole og jakke til den lille.. [:D]

Har alltid gleda meg til eg er gravid, for då skal eg strikke til min lille baby! Før har eg strikka tepper til tantebarna mine, og var tidlig ferdig med eit teppe til min egen baby! Og etter det har eg strikka sparkebukse!!! Første gang eg har stikka etter oppskrift! Det var vel ikkje tvil om at det var synlig! He he..., men skal jo ha sine særpreg det som er sjøl-strikka! Men eg har blitt flinkare, og eg har strikka hue og sokker som passer til buksa! Og mamma vart veldig imponert, har levert det til ho for montering og sånn. Det har ikkje eg tolmodighet til...

Så flnk du er! Jeg er jammen imponert![:)]
Kan bare så vidt strikke, jeg. Driver med et lappeteppe med kun rett-strikk[:D]

..strikke ja - det får (min) tante ta seg av.... [;)]

Fikk aldri dreisen på det der jeg da! Får skylde på at jeg er venstrehendt og at håndarbeidslæreren på barneskolen ikke visste hvordan hun skulle lære "feilhendte" å strikke.... [:D][:D]

Back
Topp