100 dager til termin !!! :D

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Tiden flyr.. Og magen vokser.. Og føler formen er på topp :) heldigvis etter ein dårlig start.. Håper eg kan ha det slik frem til fødsel.. Da blir det ein fin slutt og eg kan kanskje klare og jobbe frem til permisjon :) er 100% sm frem til 31/12.. Pga skade for fosteret.. Jobber i industrien og står i produksjon. Men har nå muligens ein mulighet til og bytte jobb.. Begynner og bli ganske lei av og gå hjemme alene. Så ser frem til og vær litt mer sosial før eg går ut i permisjon :)

Så deilig for deg - lykke til! :)
Syns tiden flyr og vet jeg er "på det beste nå", før jeg blir skikkelig tung! Men mye mer sliten dette svangerskapet enn med de andre, så nyter late dager helt vilt nå i jula - og elsker at mannen stort sett står opp med de 2 andre og lar meg sove litt lenger hver morgen:)

Så deilig for deg - lykke til! :)
Syns tiden flyr og vet jeg er "på det beste nå", før jeg blir skikkelig tung! Men mye mer sliten dette svangerskapet enn med de andre, så nyter late dager helt vilt nå i jula - og elsker at mannen stort sett står opp med de 2 andre og lar meg sove litt lenger hver morgen:)
Godt og ha ein mann som er så snill :) har tatt seg godt i sammen min mann og i dette svangerskapet. Han er blitt ei flink husmor :p hehe kjempe deilig :) håper det varer for alltid :p

Back
Topp