100 dager igjen!

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Ja, tenk det! (tickeren er utenlandsk og viser derfor feil antall dager)

Innen i morgen har jeg bare et tosifret tall dager igjen.

Dette går fort synes jeg! :O

Grusomt!På en måte føler jeg at tiden står stille, fordi jeg bare er hjemme og gjør ingenting, men jeg vet at det går rasende fort likevel, og snart er tiden (og babyen) ute!

Åhh, bare 11 uker til perm :) .. jeg har 14 uker og 5 dager, Ikke det at jeg gleder meg så innmari til å slutte å jobbe, men alle milepæler må taes med :)

Samme her Nica_. Jeg elsker å jobbe, men det skal uansett bli godt å slappe av litt før lille kommer :) Hvis han bare holder seg inne når jeg går ut i perm da. Iallefall noen dager :P

Jeg har aldri født før tiden, ikke noen andre i nær slekt heller... så det har jeg ikke tenkt på en gang:)
Kanskje jeg blir overrasket nå faktisk... Hadde vært greit om hoppetussa kom i midten av mai isteden for slutten i grunn :)

Jeg er omvendt. Alltid født før termin. Kun tre dager før med første, men 10 dager før med minste. Men de sier at nummer tre er en luring som liker å kose seg lenge i magen :P

Jeg er omvendt. Alltid født før termin. Kun tre dager før med første, men 10 dager før med minste. Men de sier at nummer tre er en luring som liker å kose seg lenge i magen :p

Samme her, 1 mann kom på termindatoen og nr 2 kom 1 uke før, så tror hellet mitt er brukt opp og at det blir overtid denne gangen :rolleyes:

116 dager igjen..

♧ Sendt fra app'en ♧

Last edited:
115 eller 114 igjen, kommer an på hvilken app det er. :) dette er jo min første, så aner ikke om hvordan det blir. :P men pappaen er veldig rolig og bedagelig, så jeg tror det blir over på lille gutt. :P

Under 10uker igjen til permisjon, og 95 dager til ul termin! :) mens termin er to dager før så jeg håper jo litt at han kommer før det! Første kom to dager over mens termin, men en uke etter ul termin :)....litt flaks denne gang er vel lov å håpe på :PP

Har dere ofte mens termin i hodet, selvom du har fått ny dato ? Jeg har mens termin 30 april men fikk termin 7 mai! Er det lov å håpe hun kommer før :)

Back
Topp