100 dager igjen!!

Kraaka

Gift med forumet
HUNDRE DAGER!!!

Gosh..!!

Jaja....innen min tur er inne så blir jeg vel seendes sånn ut som på bildet her jeg sitter...

Jaja..den som venter.....venter ikke forgjeves!!!

Så fatt mot... om ca hundre dager er tiden inne og en ny verdensborger er født!

Tålmodighet er en dyd...osv..osv!!

Ja tiden flyg...håper det går like fort til jeg åsså "bare" har 100 dager igjen [;)]

Lykke til i de neste 100 dager da [:)]

Satset på at den vil fly litt nå, men hvis jeg tenker på at et svangerskap er på GROVT regnet 280 dager så klarer jeg meg ganske bra....unnagjort litt da[:D]

Takk for lykkeønskningen...og ikke minst..lykke til til deg også![:)]

Takk skal du ha *klem*

gleder meg til jeg kan si at jeg "bare" har igjen 100 dager... *hehe* syns dette går
utolig sakte....[&o]

Hmfr....tell me about it!! Siste tiden er verst....MEN.....nå syns jeg at tiden går greit fort når en liksom ser tilbake....ikke såååå fort når en vil fremover...hehe!!
Har ventet i hundre år på at svigerinnen min skulle føde(ventet før meg) og nå har hun jaggu født....bare søstern i fab/mars igjen...så er det min tur!!!

Og se på den herlige jeg ble "tante" til:

Gleder meg til det er min tur!!

Lykke til[;)]

huff synes tia går sakte æ men egentli ikkje om dåkk sjønne.
synes d ikkje va længe sia æ bærre va halvveis men d e jo 5uke sia d[:D]
gleda mæ t at mai e like om hjørne

Takk alle sammen..... Noe sier meg at sååå mye tid jeg er her inne etterhvert så kommer tiden til å fly ja...hehe!!

Å ja MitaSa...kan tro jeg bel sjuk etter å få tulla ut da jeg fikk det lille nurket i armene.... ble LITT mer utålomdig da ja..hehe!!

ORIGINAL: Becca

jeg ler så jeg griiiner av deg assa...du er morsom du...[:D]

Ikke meningen å få deg til å gråte da..hehe!! Men kjenner meg farlig igjen i bildet på toppen her ja.... [;)]

Back
Topp