100 dager igjen!!!

lillechille

Forelsket i forumet
WOOOHOOO!


SÅ FORT TIDEN GÅR!!

Og ingenting er kjøpt inn, bortsett fra vogn da...På tide å skaffe seg oversikt over hva vi har og starte litt innkjøp kansje...
 
Heldige du, har fremdeles 126 dager igjen:) Men det er jo til termin så går jeg jo ALLTID over tiden....
 
Uff ja, tiden flyr... Syns ikke det er lenge siden jeg hadde 6 mnd igjen, og nå er det plutselig bare 4....? Grøss!!  
Men det er jo deilig også da, gleder meg SÅNN til å hilse på lillebror.
Syns det er vanskelig å kjøpe tøy etc, spesielt fordi man trenger sommertøy, og det er det jo lite av i butikken...
 


Flangre skrev:
Wohoo, så hærlig!!! Det nærmer seg med stormskritt!!



 


over-lykkelig skrev:
Heldige du, har fremdeles 126 dager igjen:) Men det er jo til termin så går jeg jo ALLTID over tiden....



Ja, jeg ble jo flyttet frem, så nå er jeg vell blant de første i juni gjengen..Med termin 30 mai:) Men tiden går jo såå utrolig fort uansett, så får du kanskje tid til å nyte sommeren litt i fred og ro før baby kommer:) Ikke så dumt det heller;p
 


Synnove skrev:
Uff ja, tiden flyr... Syns ikke det er lenge siden jeg hadde 6 mnd igjen, og nå er det plutselig bare 4....? Grøss!!  
Men det er jo deilig også da, gleder meg SÅNN til å hilse på lillebror.
Syns det er vanskelig å kjøpe tøy etc, spesielt fordi man trenger sommertøy, og det er det jo lite av i butikken...


Ja, det har virkelig gått fort denne gangen! Må innrømme at jeg enda ikke har vært i butikkene å sett på babytøy...Men gleder meg til å sette i gang! Vi får ta ei vår shopping!
 
Back
Topp