[Hildemor]
Elsker forumet
Hva ville dere valgt om dere hadde muligheten? Jobber 50% natt nå..Liker det at jeg har muligheten til å ta endel ekstra om jeg vil, og at jeg har mye fri, men kunne tenkt meg litt mer stilling egentlig.. nå har det dukket opp både 100 og 75% fast stilling etasjen under der jeg er. De har og en 50% fast som jeg evt kunne ha kombinert med nattestillingen.. Er så usikker[&:]liker meg utrolig godt der jeg er, kjempe arbeidsmiljø, men det kan det jo være den nye plassen og... den nye plassen er den plassen der jeg likte meg best i praksis og jeg har jobbet der en sommer før jeg var ferdig spl.. det er og en kirurgisk avd, som kan være bra å ha i forhold til å komme inn på jordmor.
Så er det det at 100% er hver dag, så det blir lite mulgheter til å ta noe ekstra, og det blir mer kveld ,så vi er avhengig av noe barnevakt (sambo jobber kveld 3 dager i uken). Det er også mer penger i å jobbe natt,men da er jeg jo avhengig av at det dukker opp ekstravakter... valgets kval[:'(]
Så vil gjerne ha synspunkter fra dere jeg[:D]
Så er det det at 100% er hver dag, så det blir lite mulgheter til å ta noe ekstra, og det blir mer kveld ,så vi er avhengig av noe barnevakt (sambo jobber kveld 3 dager i uken). Det er også mer penger i å jobbe natt,men da er jeg jo avhengig av at det dukker opp ekstravakter... valgets kval[:'(]
Så vil gjerne ha synspunkter fra dere jeg[:D]