100*140

Totenspiren

Elsker forumet
Har dere tatt i bruk den dyna?
vi bruker fortsatt 80*100 og dan passer fint, men lurte litt på å bytte til den større nå som vinteren nærmer seg..

Hva gjør dere?

har brukt den helt siden ho var 3 mndr vi

Bruker den mellomste enda ja, men tror vi kommer til å kjøpe større nå som det begynner å bli kladt på natta...

kjøpte den nå.. for den hun hadde i vogna var for liten.. så da gikk 80. 100 i vogna og den nye junior dyna i senga.. stoore dyne da

Bruker 80*100 enda. Har ikke tenkt over når vi kommer til å bytte til større.
Storesøster brukte 80*100 helt til hun flyttet over i stor seng når hun var 2,5 år gammel.

Vi har bytta. Han sparker den ikke så lett av seg. [:)]

Bytta for lenge siden, ja. Kanskje nærmere 1 år siden..? Men hun sparker av seg den også, så...

brukt 80-100 siden hun var 5 mnd ca.
nå vurderte jeg egentlig om neste mann skal få den, også kan hun få en større.

barnevogn/vogge dynene er så små...Linnea sparka av seg den fort husker jeg. nå ligger hun på den i senga, litt comfi skal vi da ha det[8D]

hun sparker jo av seg den 80/100 dyna også.

Skiftet for leeeenge siden. Har to stk. av den mellomste, men de brukes i begge vognene(den hjemme, og den i bhg.). Så gadd jeg ikke kjøpe en til, så da tok jeg bare den ene av de store dynene til storesøster (hun hadde 2 store.)
Så vi har ikke trengt å kjøpe en eneste dyne til lilebror, hadde nok av dyner til han[:)]

Back
Topp