100 000kr

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Siden jeg i tastende stund sitter med min lille premature jente på brystet er nok svaret mitt prematurforeningen;) Ellers ville foreningen for kreftsyke barn kommet på topp av lista her og.

15.08.12 Oskar♥
Tre skulle blitt fire 13.04.14, men ble visst fire 14.02.14 Frida ♥

Foreningen for hjertesyke barn(har selv et hjertebarn), hvis det ikke hadde gått måtte det blitt sykehusklovnene, de hjelper sååååå mange, og gjør hverdagen for barn på sykehus litt lettere <3

Vanskelig å velge ut bare ett formål, da det er så mange som kunne trenge pengene. Men dersom jeg måtte velge måtte det ha blitt hjertesyke/kreftsyke barn, evt. Leger uten grenser.

Prematurforeningen.

Barn av rusmisbrukere og litt til kreftforskning tror jeg. Vanskelig å velge, er så mye bra.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det måtte nok blitt kreftforeningen,da mange i nær omkrets har og har hatt kreft. Både pappa og svigerfar:/
Røde kors kommer også høyt på listen...
Noah hadde jeg også gledlig gitt penger...

Hmmm...er så utrolig mangen jeg ville gitt til, men tenker barneavdelingen, evt prematur avdelingen og/eller barnekreft avdelingen...

Jeg ville gitt det til kreftforeningen. Helst ville jeg vel delt det mellom se forskjellige kreftforeningene. Flere bekjente osv har vi mistet til sykdommen. Å min bonusmamma ble friskmeldt for brystkreft for bare 2 år siden. Så rosa står litt ekstra nærme hjertet.

Back
Topp