10 uker

Tullemor79

Gift med forumet
i dag!!!!!!![:D][:D]

Da er det bare to uker igjen til de magiske 12 ukene og to uker igjen med crinone!! Som jeg gleder meg til å slutte på det klisset der[8D] Spennende å se hvor store de har blitt på UL på mandag!

Gratulerer med 10 uker vennen. [:)][:)][:)]

Takk takk!! Nå bærer jeg visst på et foster, eller to da, og alle indre organer er ferdig formet!!

ORIGINAL: tullemor79

Takk takk!! Nå bærer jeg visst på et foster, eller to da, og alle indre organer er ferdig formet!!

Ja, tenk det. [:)][:)][:)]
Er nok 2 bankende hjerter du får se på mandag.
Har du tatt nytt magebilde idag eller?

ORIGINAL: *Bobbo*

nei, tok jo i går. Har ikke endra seg stort på en dag gitt... hehe. Bildet fra i går ligger i dagboka mi

Grattis med 10 uker[:)] Tida flyr..............

ORIGINAL: *Bobbo*

nei, tok jo i går. Har ikke endra seg stort på en dag gitt... hehe. Bildet fra i går ligger i dagboka mi

Da skal jeg inn å titte. [:)]

Gratulera med 10 veker! Det er jo kjempebra! Håpar berre alt ser supert ut på ul! [:)]

ORIGINAL: snoopy81

Grattis med 10 uker[:)] Tida flyr..............

Tusen takk jenter!! Nå er det ikke lenge til UL og mandag...

Gratulerer og masse lykke til!!

Gratulerer med 10 uker, som tiden går...men du er kanskje ikke enig med meg, det pleier vel å gå sakte i de første 12 ukene dersom jeg ikke husket feil[:)]

Gratulere med 10 uker og masse lykke til på ul........

Gratulera med 10 veker!! [:D]

Forstår godt at du gleder deg til å slutta med crinonen ja[8D] Blir skikkelig slitsomt etter kvart.

Back
Topp