10 uker:)

cassie og leanna mam

Gift med forumet
nå bærer jeg på et foster:)deilig følelse håpper tretheten av tar lit snart..di sier jo at di 10 første ukene e da kropen jobber mest...begynt å klø på magen da,,å mange tror e venter tvilinger blit eldig stor fort..var kraftig fra før å hadde mage men nå føler e meg helt gnud..
håpper jeg snart får over skud te å fungere som mamma for cassie..føler jeg bare kjenfter er grinete hele dagen og orler ikke noe...

Gratulerer med 10uker[:D][:D] Eg har klødd på magen ei stund, men det er ikkje så gale. Eg håper også at trøttheten vil gi seg snart no, men heldigvis har kvalmen roet seg[:)][:)]

Får håpe trøttheten din roe seg ned og at du får eit flott svangerskap vidare

Gratulerer!!
Sniker fra mars jeg... [8D]
Nå skal lille vennen vokse seg stor og sterk og så blir det to fine søskenbarn til våren! Tenk så gøy!! Gleder meg masse nå!

ORIGINAL: Svartengel

Gratulerer med 10uker[:D][:D] Eg har klødd på magen ei stund, men det er ikkje så gale. Eg håper også at trøttheten vil gi seg snart no, men heldigvis har kvalmen roet seg[:)][:)]

Får håpe trøttheten din roe seg ned og at du får eit flott svangerskap vidare

tussen takk:9kvalm har e ikke vært på en stund,,men blir fort sliten å sover mye føler e..hehe..smøre magen me olje det e bra:)lokter sliter e me kan ikke steke eller noe

Gratulere [:D]
Kvalmen e bynt å gå over hos mæ nu..[;)] *Bank i Borde*

ORIGINAL: Surita

Gratulerer!!
Sniker fra mars jeg... [8D]
Nå skal lille vennen vokse seg stor og sterk og så blir det to fine søskenbarn til våren! Tenk så gøy!! Gleder meg masse nå!

hei gulle<3 ja nå må di vokse seg store å sterke og håpper din klore seg fast nå..e gleder meg og kjempe masse altså:) har du bilde av "tante ungen"i avtaren så søt han e lille pus<3
lit gøy at mi har termin 1 mnd etter værandre

Back
Topp