10 uker

Fru Vims

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Tida går så tregt, men merker at 10 uker er en minimilepæl. Nå kalles knøttet et foster og er i realiteten "ferdig" må bare bli veeldig mye større. Har dere noen uker/dager som dere føler dere er over en kneik? Føles godt :)

Jeg følte også det i uke 10:) gratulerer:) var en stor milepæl for meg:) og nå er jeg i uke 12, som var neste "mål":) veldig kjekt å ha noen små milepæler for da går tiden raskere. Min neste er nå 13+4 da er det UL og jeg får se den lille<3 gleder meg sånn:) men håper jo at alt er bra, får vite så mye under denne ultralyden...

Føler jeg er over en kneik på fredager. Starter med ny svangerskapsuke hver mandag, og helga går så fort. Så hver fredag er jeg x+4 og da går dag 5 og 6 kjempefort. Så idag er jeg 9+4 og de to neste dagene kommer til å rase avgårde :D

Jeg føler jeg når en ny milepæl hver lørdag når jeg kommer inn i ny uke, også er det en ny milepæl hver mandag (eller søndag kveld) når jeg er ferdig med et nytt brett av gravid vitaminene, har nok akkurat til uke 12 så det er også en måte å telle ned på ;-)

10 uker er milepæl her og! Også har jeg jordmortime når jeg er 10+4 og det ser jeg frem til! :) Da blir det straks litt mer virkelig!

I dag målte de lille fosteret til å være 10 +3 dager og når jeg så hvor ferdig og fin baby det var. Også så aktiv så merket jeg hvordan roen senket seg nå føler jeg at det vil gå bra.

Back
Topp