10 uker

Oisann4

Betatt av forumet
Fikk vite at det var ett perfekt foster målt til 10+ 1 på ul i dag. Men har også deadline på å bestemme meg innen mandag. Jeg har nok allerede bestemt meg for å beholde inn meg men det har vært mye faktorer og ting å ta hensyn til i alt dette også. Men jeg tror jeg har roet meg på avgjørelsen min nå og på mandag kan jeg ikke gjøre om på noe. Så får bare mannen og jeg jobbe oss igjennom det selv om han ikke vil. Min psyke er viktigere enn hva han vil og ikke.

Vil han ikke at du skal beholde? Var han ikke med på leken han også da?

Absolutt! Du gjør det valget som er riktig for deg. Det er som Lakshmi sier her, han var med på leken, da får han jammen tåle konsekvensene av det. Et barn er bare lykke, litt bekymringer, selvfølgelig, men mest kjærlighet! :)

Ønsker deg all mulig lykke til. Godt å se at man ikke lar seg presse til abort (at man ikke tar abort i det hele tatt mener nå jeg men) du skal se mannen din endrer mening etterhvert som magen vokser. <3

Jeg er også veldig imot abort dersom det ikke er helsemessige og dramatiske omstendigheter. Så trodde aldri jeg skulle havne oppi denne situasjonen at jeg faktisk måtte Tenke over og vurdere det for familien og mannens vilje og mening. Men det er mange omstendigheter å ta hensyn til. Og det vil ikke endre bare mitt liv men barnet som kommer, mannens og barna vi allerede har.

Er mange faktorer for og imot. Men velger en vekk så skal en også leve med det valget videre. Og det må også mannen din forholde seg til. selv om han ønsker å avslutte. Velger en vekk pga. mannen sitt ønske, så tror jeg personlig at det kan bli mye vanskeligere for deg å leve med valget videre som forhold å. Kjempe lykke til med valget uansett hva du velger <3

Jeg har da bestemt meg og fortsetter dermed å være her inne. I februar blir vi 6!!!!:)

Så fantastisk å høre at du har kommet til en konklusjon. Forstår godt at det ikke er lett :) Men når barnet er ute og vokser opp tror jeg personlig ikke man klarer å "angre" på at man fikk vedkommende på en måte. Så vi får håpe ambivalensen setter en strek for seg selv :)

Lykke til! Ett barn som klorer seg fast tross spiral er jaggu meg en kjemper :)

Back
Topp