10 uker:)

Real

Gift med forumet
10 uker idag,og bærer nå på et foster!! Om nøyaktig 2 uker uker blir første UL, og jeg er er veldig spent. Skal på ultralyd på Jessheim, på organrettet ultralyd, som bare kan gjøres mellom uke 11-14. Der får de sjekket alt av organer og om det er tegn til at barnet har et syndrom. ( jeg er nå mest spent på om hjertet banker!!) Han har også rykte på seg til å være veldig flink til å kunne se kjønnet også, så det er jeg jammen spent på:) Venninen min var det for 3 uker ca, da var hun 12 uker på vei, og da sa de: 90% sikkert en jente:) Er fortsatt redd og nervøs hele tiden, for at hjertet ikke slår, men merker ingenting, er frisk som en fisk og skal være glad for det:) Ha en fin dag:)

Gratulerer med 10 uker! Får håpe tiden går fort fram til uke 12 og ultralyd

FMQ skrev:
Gratulerer med 10 uker! Får håpe tiden går fort fram til uke 12 og ultralyd

Gratulerer med 10 uker! Spennende med UL om 2 uker 

Hei:) Det er på spesialistsenteret for kvinner, og jeg tror det koster ca 1400.-. Veldig verdt det:) Send en Mail meld med at du ønsker time til organrettet ultralyd, hvilken uke du er i og siste mens første dag. Tror de er meget populære, så det lønner seg å bestille tidlig. Du får en Mail tilbake av sekretæren hans. Du kan gjerne Google han. Står om klinikken hans på nett. Til vanlig jobber han på Ullevål el var det riksen.. Husker ikke helt. Mail: martin@spesialistsenteretforkvinner.no

Gratulerer med 10 uker å endelig et foster! :) Hørtes jo kjempe spennende ut den ul du skal på. Håper søt er bra med hjerte å organer.

Takk! Ja det håper jeg og. Blir gaal av å ikke vite hvordan det står til inni der, og om det i det hele tatt er liv. Syns det er alt for lang ventetid før man får vite noe, og nå er det jo til og med på eget initiativ og med private midler. Neii, syns nå vi burde fått UL tidligere, for å berolige og bekrefte.

Helt ening. Tidlig UL burde hvert et tilbud for alle!

Back
Topp