10 uker!!

Lille_i_M@gen

Glad i forumet
oi oi oi, tia har gått fort, vart 10 uker siden fredagen, men fikk ikke tid å skriv noe inn på bv da.
men d er faktis ikke lenger til jeg er på sikker mnd hvor vi kan forteller til de aller nærmeste at vi venter en små troll til[:D][:D]
gleder meg til neste uke. da er jeg nemmelig 12 uker på vei og da kan jeg si til alle andre som ser så sterkt på magen min at, "jeg er gravid og ikke tjukk"[8D][8D] *hehe*

NB! tikken min stemmer desverre ikke med de uken/dagen jeg er i nå. vet ikke helt hvorfor, men d får bli inntil videre, siden termin dato stemte[;)][;)]

og gratulerer til dere som er 10 uker og flere som fyller opp til den nye ukene sine[:)]
d er en hærlig følelser at hvert uker fører til et nytt steg for spiren vår og at den vokser og former seg mer og mer som en liten baby

tickeren teller to dager mindre..så du setter termin to dager før du egentlig skal ha..[;)]

ååå gratulerer med 10 +3 på vei...[:D][:D]
så morro.
ja jeg gleder meg til å fortelle jeg å..men denne gangen skal jeg gå
så lenge som overhodet muli uten å si noe.
helst sånn at folk ser magen men ikke helt tørr spørre i frykt
for at det bare er overvekt..[8D]
hehe[:D]

hehe ja d samme sa sambo også, at vi skulle vente med å si d og heller lar magen forteller sitt[8D][8D][8D]
men d trur jeg ikke at jeg grei, for her må d røpes snart, klarer ikke å holder d hemmelig lenger, for d er så koselig å kunne prater med venner om graviditeten.[:D]

å ja skjønner godt den-
har et par venninner som vet det..
for de har spurt rett ut..
å har ikke lyst å lyve til de.
[8D]

Back
Topp