Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg bærer på et foster..[;)] har kjent noen ganger at den lille har rørt seg inni magen..så deilig følelse...det er så lite å svakt at jeg skjønner det som regel ikke før det er over...
Bare to uker igjen av den første kneipa....lengste 10 ukene...
jeg er og 10uker idag. Gratulerer til oss:-) jeg har kjent sånn svak leamus følelse av og til i magen, men når jeg holder meg der leamusen er, kjenner jeg ingenting i handa. Så det skjer inni magen. Kan det være bevegelse?
Jeg er også ti uker i dag! Er helt utrolig!!! Men kan ikke si jeg kjenner noe enda, annet enn smerter og stikking når jeg hoster og nyser. Blir livredd hver gang, men håper alt skal gå bra! To uker til så føles kanskje alt enda litt bedre.....
Tull@ : Det er nok den lille du kjenner..kjennes nesten ut som bobler, el bare noe som rører deg helt svagt nederst i magen..og bare helt tilfeldig at man kjenner noe..men artig er det når jeg kjenner det allikavel...[:D]
Så heldige dere er som kjenner liv så tidlig! Sist kjente jeg ingenting før uke 19 jeg.... Fikk forklaringen på UL, morkaka lå som "støtdemper" foran på magen. Denne gangen vet jeg jo mer hva jeg skal kjenne etter, så kanskje det skjer før [:)]