10 uker men ingen mage!

HappyogOlagutten

Elsker forumet
*MIA*
Trodde man fikk mage tidligere med nr 2 jeg...her går den nesten innover..kan det ha med at jeg ha gått ned så mye tro....
Gleder meg iallefall til å få en liten kul jeg :)

Har ingen symptom på min graviditet bortsett frå litt ømme bryst. Leser om at no skal alt være i forandring men her skjer ingenting :/

Ikke noe mage enda jeg heller, Dvs jeg kjenner livmoren buler pittelitt ut helt nede på magen..

Det er vel ikke så stortninni der enda så sikkert ikkecrsrt, jeg er barw uuuutolmodig....

Sniker fra januar. Er 19+1 og dette er 3.mann. har veldig liten mage enda, er berre nokon få venner som veit om graviditeten. Syns det er morsomt at eg kan skjule d så lenge;) foreldrene mine ser det ikkje ein gang:p

Trodde man fikk mage tidligere med nr 2 jeg...her går den nesten innover..kan det ha med at jeg ha gått ned så mye tro....
Gleder meg iallefall til å få en liten kul jeg :)

Med førstemann kom magen i uke 17 på meg ;) Vi bærer alle forskjellig. Kanskje du bærer dypere denne gangen :) Spennende å se når jeg får mage nå.. Kjenner meg ufattelig oppblåst!!!

Slik var det med nummer 2 for meg:) ingen mage før oul.. Var sliten da og mye syk. Men poff etter oul kom den husker jeg! Nå derimot.. 6 uker og så vanvittig oppblåst! Så er jo ikke babymage men bare luft;)

uff her må jeg stappe magen nedi buksa for å skjule.. 8uker.. nr1 synte ikke i det hele tatt før jeg var 5mnd på vei.. nr2 viste nesten med en gang etter positiv test, nå er det en stund siden sist så kanskje det er derfor jeg ikke har fått mage "før", men syns det var tidlig likevel.. prøver å ha det 'LITT hemmelig enda..

Back
Topp