10 uker, masse kloring..!

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Nå er lille frøken 10 uker, og har begynt å klore seg veldig i ansiktet..! Hun gjorde det de aller første dagene etter fødsel, men etter det har hun ikke gjort det, før nå :eek:
Samtidig med at kloringen startet igjen så har hun begynt å holde fast i leker, slå på lekene i babygymmen osv, så jeg antar det er i forbindelse med økt kontroll på hendene at hun klorer seg også.. Men, herregud som hun ser ut..! :shifty: Utslett i kinnene, klor overalt og for å toppe det hele har hun fått masse skurv i hodebunnen... Når det er sagt så smiler hun masse, prater og såvidt begynt å le :) Sover 7t i strekk om natta, men lite på dagen (mange små dupper...) Spiser ca 600ml mme pr dag og sliter litt med bæsjing.. (Kan ofte gå 2-3 dager mellom..) Flere som har barn som har begynt å klore seg igjen rundt samme alder?
 
Her klores det hver gang jeg har drøyd for lenge med å klippe negler...:rolleyes:
 
Godt å høre at det er flere av deres små som fortsatt også klorer seg :wacky: Kan ikke huske gutta mine holdt på med det så lenge..!
 
Her klores det hver gang jeg har drøyd for lenge med å klippe negler...:rolleyes:
Og samme motsatt her; hvis jeg ikke har klyppet godt nok så det kan være noe kanter på neglene (jeg pleier å klyppe og runde av spisse kanter) så er det garantert kloremerker i ansiktet neste morgen :D
 
...kan ikke huske det var så vanskelig å klippe heller :joyful: Prøver å ta det når hun sover skikkelig tungt...
 
Back
Topp