10 uker jippi.

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Idag er jeg 10 uker på vei. Woop woop. 2 uker igjen til de magiske 12 og familien får vite det.

Grattis med 10 uker! :-)

Gratulerer! Er 10 uker i dag jeg og, og det føles herlig

Grattis

Heldiggris!!! Gratulerer så masse!! Gleder meg til vi alle har passert 12 ukersgrensa nå!!! :)

Heldiggrisen ja :) Kun to uker til du kan senke skuldrene et lite hakk da, det må være en god følelse. Er kun 5+6 jeg, termin helt i slutten av mai, og føler det er en evighet til jeg jeg når 12 uker. Kun en drøy uke til ultralyd da, det gleder jeg meg til :)

Husker jeg tenkte da jeg var 6 uker at det er jo en evighet til jeg er i nærheten av 12 uker. MEn den evigheten var visst ikke så lang som jeg først trodde.. 

MEn nå håper jeg kvalmen skal gi seg snart. Fungerer jo ikke i hverdagen. Og neste helg skal vi reise til vestlandet for å gå i barnedåp. Svigerinna mi sin sønn. Og ingen vet noe ennå, men jeg klarer jo ikke sitte oppe lenge nok til å kjøre på butikken, og å gå og handle er rene torturen. Jeg ligger i senga fra kl 17 og rundt til neste dag. 

Sist svangerskap begynte det å gi seg i løpet av uke 9 og var så og si borte fra uke 10-13 så kastet jeg opp 1 gang i uke 13 og så borte for godt. Denne gangen tok kvalmen seg opp i uke 9. Og halsbrannen er forferdelig.

Back
Topp