10 uker igjen!!

Ja det nærmer seg med stormskritt :-)

Nå kjente jeg at jeg ble helt stressa jeg også når jeg leste det! ;-) 10 uker er jo ingenting...

Jeg synes det går SÅÅå treigt jeg! Hehe
Samme her egentlig!! Har jo vært dårlig og spydd siden ca uke 6, og bare kunne jobbet litt siden oktober. Dagene går sakte og den dårlige samvittigheta overfor 4.åringen stiger og stiger.
Håper på en rolig baby og masse ny energi når han er kommet ut :)

Begynner å kjenne at det nærmer seg jeg også nå! 30 uker i dag, og har aldri gått lengre enn til uke 38. Må vel kanskje begynne å forberede noe til denne bebisen kommer :)

Jeg syns det går såå tregt. Nå var jo jeg sykemeldt ifra før svangerskapet, så har gått hjemme siden mai. Blir helt sprø av det :p itillegg har jeg vært å mye inn og ut av sykehus og div, drittlei av å gå gravid nå :p

Koser meg hver dag lillegutt velger og bli i magen, er så mye som skal ordnes, fikses før han kommer dessuten nyter jeg denne tiden til tross for mange ubehageligheter og lite søvn i perioder. Håper han holder seg inne ti uker til :-) vil ikke ha prematur baby :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tida nærmer seg :) Har termin 3 april og snart er det bare 7 uker igjen :) herlig følelse å kjenne på at snart får man hilse på det lille livet man har skapt og bært på så lenge:) <3

Back
Topp