10 uker igjen!

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
I dag er jeg 30 uker på vei, og det er bare 10 uker (pluss noen dager) igjen til termin. 7 uker igjen til permisjon og til hun kan komme når som helst :)

Er forberedt på at de siste ukene vil gå treigt, men jeg syns ukene har gått så fort siden oul at jeg nesten føler at vi har litt dårlig tid. Nå kommer jo jul og nyttår opp i det hele, så vi har nok å gjøre fremover.
Heldigvis har mannen min også kommet litt i forberedelsesmodus, så i dag har vi fått kjøpt madrasser til vugge og babykurv, og nå skal vi begynne å gjøre klar babyrommet. :)

Oi ikke lenge igjen nå nei!:) synes også det går utrolig fort og det nærmer seg skummelt mye:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ligger ca en uke bak deg. Jeg synes det er lenge igjen :p og gleder meg over ar vi flytter om en uke og at jeg skal kose meg med julefeiring - bare for å ha noe å fylle tiden med.

Har kommet meg forbi uke 28. Mitt neste mål er uke 32 og tenk det er bare t-r-e uker til :) Oi nå følte jeg plutselig ikke tiden gikk så sakte likevel :p Mitt "siste" mål er uke 34. Det er midt i jula så håper på å vente til januar :) Og vips så kjentes det uendelig lenge til igjen hehe

Hehe, ja ventingen i januar kan bli kjedelig. Det er jo ikke akkurat verdens mest spennende måned fra før :P

Har du født for tidlig før siden du har de målene?

Hurra! Gratulerer. Ja tenk så fort desember pleier å gå. Men januar desto treiger.

Til lykke med fortsettelsen

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe, ja ventingen i januar kan bli kjedelig. Det er jo ikke akkurat verdens mest spennende måned fra før :P

Har du født for tidlig før siden du har de målene?
Nei 37+0 så akkurat ikke for tidlig. Han var på str med og modnet som en 39ukers baby. Men ble akutt keisersnitt pga eklampsi. Så hver eneste kontroll jeg er på uten tegn til sf er en liten seier:)

Nei 37+0 så akkurat ikke for tidlig. Han var på str med og modnet som en 39ukers baby. Men ble akutt keisersnitt pga eklampsi. Så hver eneste kontroll jeg er på uten tegn til sf er en liten seier:)

Håper du slipper det denne gangen :)

Back
Topp