10 uker igjen-HVor har tida blitt av:)

attpåklattnr2

Gift med forumet
10 uker igjen da er det meg som endelig har kommet så langt.Synes ukene gåt fortere og fortere jo mer man nærmer seg jul :)
Har mer og mer på følelsen at det blir ett romjulsbarn selv om jeg har termin 4 jan, for magen er enorm,,hehe.
Lillemor kommer når hun vil selv så det blir spennende å se:

Gratulerer!
Når man har kommet til 30 uker, da har man kommet langt! Tenk det, bare 10 uker igjen!Rart å tenke på hvor fjernt 30 uker virket når vi ventet på å bikke de første 12 ukene.  

Ja, är det inte fantastiskt!? :-) Jag joinar dig imorgon!

Jeg har også kommet meg til uke 30 og det er jo helt fabelaktig!! Tenk, 3/4 er ferdig og tiden frem mot jul går jo alltid superfort.. Jeg føler også at jeg kommer til å føde før tiden men håper jo ikke det for lillemor sin skyld..

Er herlig å ha bikket 30 uker ja, føler at nå kan nedtellingen begynne for fult. Og de siste ukene går nok fort nå som julen nærmer seg. Mistenker også at det blir romjulsbarn med termin 01.01, men håper for minstemann sin skyld at han holder seg inne til ett par dager over termin.

Hurra! :D Så fort tiden har gått :)

Dette går unna, altså! Jeg har 11+4 igjen, tror jeg. Det er ikke så mye. Ei venninne av meg fødte når hun var like langt som jeg er nå.. Sykt å tenke på..

Back
Topp