10 uker idag :)

Snart 4 <3

Glad i forumet
Hei jenter, Noen uker siden jeg har vært her nå. Med jobb, barn, mann og trøtthet finner jeg ikke mye tid til BV dessverre, veldig gøy å komme inn å lese igjen da og se at mange er 12 uker :) Nå er det bare to uker før vi begynner ferien og det skal bli såå godt;) Jeg var på ultralyd for 2-3 uker siden, veldig morro å se en bitteliten baby i magen, begynner å gå litt mer opp for meg at sønnen vår skal bli storebror<3 han flyttet terminen litt frem til 20 januar så vi får se hva som skjer på den ordinære. første kontroll skal jeg på 9 juli, da er jeg 12+3. god sommer alle sammen!>

Merker det jeg også. er ikke mye tid tl BV. Blir å lese sjapt mellom å svar når jeg har mulighet..  Gratulerer så mye med dine 10 uker:)
Synes det helt utrolig selv. Lille gutten min skal bli storebror og er ikke lengre midtpunktet

Så moro og se at vi har termin samme dag:) Jeg hadde egentlig termin 14.januar, men etter tidelig ul time så fant gynokologen ut at jeg var en uke kortere på vei enn jeg og legen min hadde regnet ut. 

Back
Topp