10 uker i morgen!!!

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Tenk!! Etter time hos jordmor som sa at jeg var litt lenger enn jeg trodde er jeg allerede 10uker i morgen!!
Har veldig troen på at dette skal gå bra nå:):)

Har hatt ei uke ferie i sydligere strøk så har ikke fått oppdatert meg heil her..Håper alt står bra te med dere damer og spirene:):)

Lykke :)
Her står det så bra til som det er mulig å bli med denne kvalmen, men nyter det innimellom når det er rolig ;)

Her tar JM alltid utgangspunkt i menstermin frem til ord.UL.. Gjør de også på tidlig UL også, lell om UL'en egentlig endrer terminen..

Så gøy, 10 uker føles som en ny milepæl :) Jeg følger etter om noe dager!

Herlig følelse! :)
Jeg ble 10 i går, etter hvordan legen min og jordmor beregner. Babyverden regner tydeligvis på en annen måte enn sykehuset jeg tilhører. Legen min flyttet meg en dag frem. En dag fra eller til har kanskje ikke så mye å si, men deilig er det uansett å ha rundet 10 uker!! :) jeg senker skuldrene mer og mer for hver uke nå, og det begynner å gå opp for meg at jeg har en baby i magen! :)

Så fantastisk å bli flyttet fremover da! Gratulerer med 10 uker :)

Er så kjekt å tenke på.. En bitte liten baby:) Er inne å ser på "følg veksten uke for uke" å trykker meg frem og tilbake for å se når jeg kan forvente mage.. Hehe..

Men sist kunne man skimte mage hvis jeg hadde en trang genser i uke 20, så kan vel ikke forvente meg allverden enda..

Så gøy!! :)
Gleder meg til jeg kan si 10 uker, blir bare bedre og bedre for ukene som går nå :D

Så gøy! :)

Back
Topp