10 uker i morgen og formen blir verre?!

mamasan

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Trodde det skulle begynne å snu jeg nå! Men formen har bare gradvis sunket i tre uker. Måtte avlyse legetimen nå kl 09 pga kvalme og oppkast. Så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet i noen uker til og håpe formen snur! Dagens syt :-P Andre som fortsatt er dårlige?

Ja, og regner med å være det resten av svangerskapet. Hadde hypermesis med nr 1, og kommer nok til å få diagnosen denne gang også.
Håper formen din blir bedre :-)

Ja, og regner med å være det resten av svangerskapet. Hadde hypermesis med nr 1, og kommer nok til å få diagnosen denne gang også.
Håper formen din blir bedre :-)

Uff, det er grusomt når det står på! Skjønner ikke hvordan man kan spy så mye når det ikke er noe igjen å kaste opp engang! Takk, håper formen din også blir bedre :-)

Jeg ble veldig dårlig i uke 9, fortsettes i uke 10. Nå er jeg i uke 11+3, og i dag var det første dag at jeg kunne pusse tenner uten brekninger, føler meg også litt bedre.:)

Jeg er også uke 10 i morgen, og formen er værre. Bare to uker igjen til uke 12. Da ga det seg sist,så håper det nå også :-)

Vært kjempekamp siden uke 5. Med brekninger og oppkast. Hvordan fungerer det for dere med jobb?
Jeg greide 2 dager etter ferien. Men kvalmen forverres ved mye bevegelse og stress.

Jeg var sykmeldt i en uke da jeg kastet opp flere ganger hver dag. Nå har jeg vært på jobb i to uker med konstant kvalm og brekninger, det føles litt på grensa av og til......

Ble helt utmattet allerede i uke 5 og har sovet 2-3 timer hver dag.
I dag sov jeg bare 1 time :)

Føler selv det blir værre å værre her også. Hadde hypermesis med nr 1 også men må si at denne gangen er det værre ! Bra det er verdt det til slutt !:)

Jeg har tynt meg selv de siste to ukene pga ferieavvikling på jobb. Jobber som sosialkurator og da er man avhengig av at det iallefall er to stk tilgjengelig på kontoret når mottaket er åpent. Nå går jeg på ferie, men stusser heller på om det burde vært sykemelding :-P Jaja, får krysse fingrene for at det går over om noen uker!

Back
Topp