10 uker i dag

ubeleilig

Gift med forumet
Bare to korte uker igjen til den magiske grensa. Er ti uker på vei i dag og om 10 dager er det dags for en ny ul. Håper alt er bare velstand og som det skal. Gledegruer meg kjenner jeg. Har hatt noen tøffe uker nå.. Symptomer som kommer og går og det samme gjelder formen, hormonene har derimot vært ekstreme. Sikkert mye Pga bekymringen.

Gratulerer! Gleder meg til jeg kommer dit også:)

Åh, så herlig langt du er kommet!! Lykke til på ultralyd etterhvert, det går sikkert strålende :) Er "bare" i uke 8 jeg, så bare å holde ut noen uker til :)

WOHO! Gratulerer. 10 uker er kjempestort, og som Spent1984 sier; 1/4 av svangerskapet. Det er jo fantastisk!

:D :D :D

Gratulerer med 10 uker :D

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Takk, det har ikke gått opp helt for meg egentlig, men satser på at ul gjør noe med det. Må kanskje fundere på hvordan fortelle det til de nærmeste snart...

Gratulerer så mye :) Håper de neste ukene går fort og at klarer å slappe av og nyte det..

Takk, det har ikke gått opp helt for meg egentlig, men satser på at ul gjør noe med det. Må kanskje fundere på hvordan fortelle det til de nærmeste snart...

Det er vel så jeg nesten ikke skjønte at gutten min var min unge som hadde vært inni meg rett etter at jeg hadde født han til og med. Det er jo så merkelig, man trenger laaang tid på å venne seg til tanken. Det er fantastisk å være mamma :-) Helt utrolig at man kan klare å bli like glad i enda flere, som jeg er i gutten min :-)

Gratulerer med 10 uker :) Morro å være så langt allerede!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp