10 uker i dag!

Mialille

Forumet er livet
Da har jeg rundet 10 uker i dag, og jeg synes faktisk at tiden går fort jeg. :)
Flere som synes det samme? 

Åh du er heldig som er kommet så langt :) Gratulerer med 10 uker :)

Takk takk. :)
Gikk jo i tre uker og ikke visste hvor langt jeg var, så når vi var på UL i forrige uke, så var jeg plutselig ni uker. Daaa er det jo ikke lenge til offentligheten også kan vite noe.. :)

wow du er heldig tia går fort, men sku så gjerne vært mye lenger på vei, går rundt små nervøs heile tia...

Gratulerer med 10 uker

NBA, blir ti uker på søndag. Begynner å hjelpelitt på, men dagene går sakte når man ikke gjør stort om dagen. Ligger bare på sofaen og glor på TV, Facebook og babyverden. Gleder meg til å få litt overskudd igjen og føle at formen er bedre :)

Jeg begynner å jobbe igjen om to uker, og gleder meg litt, men gruer meg også. Da er jeg 12 uker. Og da går nok tiden enda fortere! :)

Gratulerer med 10 uker =)
Er 9+3 i dag, 10 uker på mandag =)

Gratulerer med 10 uker! :) 

Og du, om du fant ut at du var 9 uker på vei forrige uke er det jo ikke så rart at tiden går litt fortere. ;) Prøv å finne ut av graviditeten i uke 3+3 du, da går det ikke så fort. :P

Gratulerer med 10 uker:) Kommer etter på søndag.

Jobber fulltid, så dagene går stort sett med på å jobbe, spise og sove. Sosialt liv er satt litt på vent til energien kommer tilbake..
Synes uke 4-8 gikk fryktelig sakte, men etter det har det gått litt fortere ja. Nå kan bare de siste 3 ukene med hemmeligholding gå like fort:)

Pinpon skrev:
Gratulerer med 10 uker! :) 

Og du, om du fant ut at du var 9 uker på vei forrige uke er det jo ikke så rart at tiden går litt fortere. ;) Prøv å finne ut av graviditeten i uke 3+3 du, da går det ikke så fort. :P

Fant det ut for en måned siden, men visste ikke hvor langt jeg var på vei, før i forrige uke, når jeg fikk komme til tidlig ul. :) 
Men det har gått fortere, fordi jeg ikke har visst noe. :) 

lille marsvin skrev:
Gratulerer med 10 uker:) Kommer etter på søndag.

Jobber fulltid, så dagene går stort sett med på å jobbe, spise og sove. Sosialt liv er satt litt på vent til energien kommer tilbake..
Synes uke 4-8 gikk fryktelig sakte, men etter det har det gått litt fortere ja. Nå kan bare de siste 3 ukene med hemmeligholding gå like fort:)

Jeg har vært sykemeldt, siden før jeg ble gravid, men skal begynne å jobbe igjen fra den 15. desember. :) Da blir det nok full jobb på meg også. Gleder meg, for da går det enda fortere. :) 

Back
Topp