10 uker:D

Anita89

Elsker forumet
I dag er jeg 10 uker:D Håper neste ukene går like fort som denne siste har gjort:D

Dagens glad-nyhet fra meg :D

Gratulerer :-)

Gratulerer :D Bare 2 dager til jeg også er der, litt morsomt med 2 tall i uketallet synes jeg :D

MiniBolle2012 skrev:
Gratulerer :D Bare 2 dager til jeg også er der, litt morsomt med 2 tall i uketallet synes jeg :D

Tusen takk:P Hehe ja det er litt morsomt:P Ikke vant med det:P 

Gratulerer :) Bare to dager igjen så er jeg og der:)
Er du ikke enig at det føles mye bedre, 10 er liksom et bra tall synes jeg:)
1/4 er overstått!:)

Når har det gått så lang tid at det er ganske sikkert og man kan begynne å fortelle det til slekt og venner?

Førstegangs gravid:)

Når har det gått så lang tid at det er ganske sikkert og man kan begynne å fortelle det til slekt og venner?

millamy80 skrev:

Det er vel ganske forskjellig.. Men mange av spontan abortene skjer jo frem til uke 12...Selv har jeg begynt å fortelle det litt til familie. Når jeg var på tidlig UL i uke 8 så fikk jeg beskjed om at det var 95 % sjangs for at fosteret klarte seg:)

hoppedusa skrev:
Gratulerer :) Bare to dager igjen så er jeg og der:)
Er du ikke enig at det føles mye bedre, 10 er liksom et bra tall synes jeg:)
1/4 er overstått!:)

Tusen takk for det:D Den siste uken har gått så sykt fort, håper det fortsetter slik:P
Jo, jeg er absolutt enig med deg :) Nå har jeg virkelig troen på at fosteret klarer seg ut de 9 månedene:D

JIPPI i dag kan jeg signere på denne tråden jeg også!!:)
Det føles godt, utrooolig godt:) 10 uker, 1/4 del av veien. Snart ikke mer kvalme og styr:)

Grattiiiiiiis:D Syns denne første tiden har sust avgårdet;) Og godt er det

Back
Topp