10 ting om meg

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
  • Jeg er livredd edderkopper.
  • Jeg er ekstremt sta.
  • Jeg samler på vintage vesker.
  • Jeg har fobi for mitt eget blod og må ha med meg en "støttekontakt" ved blodprøvetaking.
  • Min favorittfarge er rosa.
  • Når jeg var yngre var drømmeyrke veiarbeider, ville jobbe med mannfolk...
  • Min mann er 14år eldre enn meg.
  • Jeg elsker indisk mat.
  • Jeg lider av shoppegalskap.
  • Jeg elsker ole brumm.
Da er det din tur;)

Morsomt :D
  • Jeg har en hund, som har vært famliiens midtpunkt og "enebarn" frem til nå. Så nå er vi spente på hvordan han skal takle å bli "storebror" ;-)
  • Jeg er kontrollfreak og ekstremt organisert (Sitat mamma: "Hun ble født med en liste i hånden").
  • Jeg har en svensk samboer.
  • Jeg er ekstremt sta og vant til å få det som jeg vil ;-)
  • Jeg kommer fra en familie med mange sterke kvinner, noe jeg tror jeg har slektet på - tar ansvar for det meste selv, og vet å takle de fleste utfordringer.
  • Jeg har veldig kort lunte, så det skal ikke mye til før jeg eksploderer.
  • Jeg er samtidig veldig kortsint, så det meste går over på et par minutter.
  • Jeg er avhengig av sjokolade
  • Jeg ELSKER julen (og høytider og tradisjoner generelt) - samboer kaller meg for en julenazist (men jeg vet han egentlig elsker meg fordi jeg er så nøye på å ta vare på tradisjoner ;-))..
  • Jeg ønsker meg en hytte som vi kan være på hver helg (vi har som plan å kjøpe det i løpet av få år).

Oi 10 ting....
*jeg er 33 år
*venter mitt 2.barn
*min samboer er 4 år YNGRE enn meg
*har extrem klaustrofobi
*elsker interiør
*ser hver episode av hotel Cæsar :D
*er et A-menneske
*liker ikke fulle folk
*bor på "bygda"
*kan ikke sitte på Do uten å lese noe :p

hihi

ok....here we go

• jeg er i stort sett godt humør, altså positiv person :)
  • Mannen min er 8 år eldre enn meg
  • Vi bor på gård
  • Jeg elsker julen og planlegger allerede i august hvert år.
  • Vi har en nydelig gutt på 3 år
  • Jeg liker å ha orden, i huset, på jobben... altså alt.
  • jeg har synestesi, dvs at hvert tall og bokstav har en egen farge :P Er rågod på å huske navn :) Da de får en fargekode. :excited001
  • Elsker å undervise barn, derfor læreryrket :)
  • Sliter litt med vekt og blodtrykk og er i gang med å endre livvstilen min.
  • Elsker å skravle med venninner over en kopp kaffe :)

Shannon
*er straks 30år gammel
*men har ennå ikke funnet ut hva hun vil bli når hun blir stor (annet enn å være mamma :) )
*elsker å reise
*kunne tenkt seg å være evig student om hun vant mye på lotto`n
*Synes kjøkkenet er husets viktigste rom
*er egentlig ganske sjenert
*er fullstendig avhengig av google (Hvordan klarte folk seg uten før??) :P
*er ganske rotete av meg..
*kan ikke lyve (du ser det så godt på meg, så hvorfor gidde?),
lever også etter regelen "om du ikke kan si noe fint, hold kjeft" :)
*er også et A-menneske :)

Hiver meg på jeg også ;)

*er 26 år
*har en datter på 6 år
*samboer og eier halvparten av tomannsbolig
*elsker fotball og er ganske god på det (skryte, skryte)
*Handy woman ;)
*Cola avhengig :s
*elsker vinteren og julen ♥♥
*er ikke redd for å prøve nye ting
*evig optimist
*elsker ♥♥ Keeping Up With The Kardashians ♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hihi, festlig :)

* Jeg er 27 år om 3 dager
* Jeg hater å legge på plass klær (så det blir fort at de blir stående på stua :/)
* Jeg er LIVREDD vepser!!
* Jeg bor på landet og elsker det :D (har studert i byn, bodde der i 6 år, men klarte aldri å trives skikkelig..)
* Jeg har kjempelyst på hund eller katt inne, men mannen er allergisk (og liker ikke dyr inne).. :(
* Jeg gjør nesten alltid ting i siste liten, jobber best da :P -litt lat, antakelig..
* Jeg er 5 dager eldre enn mannen min ;)
* Vi har tre barn sammen (den minste er fortsatt i magen ;))
* Jeg elsker tradisjoner, er rett og slett ikke flink til å takle om noe ikke blir slik "det alltid har vært", noe som min kjære synes både er søtt og en smule frustrerende :P
* Er utdannet lærer, men vet ikke om jeg noen gang kommer til å jobbe som det..

Jeg er med :)

* Er utrolig sta.
* Hater å tape uansett i hva og mot hvem, selv barna slipper ikke unna;)
* Er 34 år.
* Vært gift i 4 år.
* Roter alltid på kjøkkenet til min manns store frustrasjon
* Har prøvd å få barn i 6 år og endelig er vi snart i mål med 2 stykker, nr 1 er 3 år og nr 2 i magen :)
* Bor på landet i enebolig.
* Er utrolig sosial og blir veldig rastløs av å være hjemme alene.
* Jobber som tannpleier.
* Er også barne og ungdomsarbeider fra før, med noen år jobbing i barnehage bak meg.

får slenge meg med jeg også da :)

- jeg er 35 år, men føler meg overhodet ikke som det hehe
- er ganske "barnslig" av meg tror jeg, men håper og tror at det er på en positiv måte, kan altså være voksen og ansvarsfull som mor, på jobb osv. men er ganske leken :)
- elsker dyr, men sambo vil ikke ha hund. kunne hatt katt, men svigermor er veldig alergisk og bor langt unna så hun bor litt her når hun er på besøk.
- møtte min fantastiske samboer på nett;-) og var superheldig :)
- Venter mitt andre barn, har en nydelig gutt på snart 3 år :-)
- har ett velsig stort dilemma i livet som tærer litt på, da jeg mistet min lillebror for noen år siden og min mor "krever" (forventer)at vi alltid skal bo her (Trøndelag), min samboer er fra Trømsø og har en del hjemlengsel og jeg kunne også egentlig tenkt meg å flytte dit.
- jeg er nok mer sta og liker bedre å få viljen min enn jeg liker og innrømme;-)
- er veldig sjenert, men veldig åpen og pratsom når jeg blir varm i trøya
- har for en del år siden slitt med alvorlig depresjon, generell angst og sosial angst
- elsker skogen, havet og fjellet, naturen generelt:)

Gøy og kos lese deres 10 punkter:)<3 Ser det med stahet går igjen;)

Artig tråd, joiner jeg :D

* Er alltid på godt humør, selv nå som jeg er gravid smiler jeg helte tiden, med mindre jeg er sulten, da kan jeg bli en smule furten. :P

* Har siden jeg var lita vært livredd for klovner å porselensdukker.

* Er veldig glad i dyr, her hjemme har vi en liten flokk, som med tiden har blitt litt mindre. Den består nå av 2 katter, en landskilpadde å et saltvannsakvarie med innhold til en verdi mellom 30-35.000 kr :P

* Jeg er egentlig som hamsteren, liker meg best alene- helt til jeg møtte mannen for 3 år siden, vi er fremdeles noen skikkelig turtelduer <3

* Blir stressa av rot rundt meg, seriøst.

* Er skikkelig godtegris, spiser noe godis så godt som hver dag. - Takk gud for høy forbrenning! :P

* Jeg eier ikke balanse på vinteren, flyr på tryne hele tiden.

* Er kjent for å være en gladfis, klønete å egentlig ganske uheldig. Noe folk syns er veldig morsomt å høre om.

* Vi var bombesikre på at babyen i magen var en gutt, men det viste seg svært så tydelig på oultralyd at det var en jente, å vi har vært på 4 ultralyder etter det :P

* Liker virkelig ikke insekter, snegler eller slike ting! Men når jeg sender mannen av gårde for å ta dem, får han ikke lov til å drepe dem :P

* jeg har ekstremt støv på hjernen, blir fryktelig grinete om det er rotete/skittent hjemme :p *Både jeg og sambo har hver vår sønn fra tidligere forhold :) *Jobber som ferskvaresjef i Meny. *Elsker høst, helst med regn, storm og mørke :). *Livredd for torden og lyn :/. *Er opprinnelig fra en kommune utenfor Ålesund, men bor i Skien. Har bodd på østlandet i 10 år nå :). *Egenerklært sjokoman! :). *Elsker å glede andre, og ender fort opp med å tenke litt for lite på meg selv. *Er litt for redd for hva andre tror og tenker om meg :p. (Blitt mye bedre siste åra da :)). *Har flyskrekk!

Uuppsss 10 ting faktisk ;)

* er 32år, 2år eldre enn min kjære
* vært sammen med mannen i snart 7 år
* datter på 6 år og gutt på 4 1/2 år og lille i magen sammen
* Eier hus på landet
* Utdannet hjelpepleier og massasje terapeut
* jobber med multifunksjonshemmed ungdom og ELSKER jobben
* Veldig sta
* Liker å ha ting gjort på MIN måte
* Veldig sosial
* Litt angst/ frykt for nye ting

• Jeg er livredd edderkopper.
  • Jeg er ekstremt sta.
  • Jeg samler på vintage vesker.
  • Jeg har fobi for mitt eget blod og må ha med meg en "støttekontakt" ved blodprøvetaking.
  • Min favorittfarge er rosa.
  • Når jeg var yngre var drømmeyrke veiarbeider, ville jobbe med mannfolk...
  • Min mann er 14år eldre enn meg.
  • Jeg elsker indisk mat.
  • Jeg lider av shoppegalskap.
  • Jeg elsker ole brumm.
Da er det din tur;)

Haha, du er så skjønn :P "Fobi mot eget blod og jobbe som veiarbeider"
Lykke til under fødselen, og ser deg for meg i rosa jakke og chanel belte langs vegen :D
Hehe, kun godt ment ;)

Henger meg på :P
  • Jeg har hund og trives godt på tur i fjellet.
  • Jeg liker (litt for godt) å få det som jeg vil.
  • Jeg elsker lørdagskvelder med min kjære og vin i glasset.
  • Mistet min far av kreft da jeg var 19, noe som har gjort meg til en veldig sterk person idag.
  • Flytter snart inn i nybygget idyllisk enebolig ved sjøen.
  • Når jeg var yngre var drømmeyrke å jobbe i bompengeringen.. Takk og lov for autopass :P
  • Min mann er 8 år eldre enn meg.
  • Flink å bruke mer penger enn jeg tjener.
  • Får veldig fort dårlig samvittighet
  • Snakker rett fra leveren, noe som ikke alltid mottas med ett smil..
Gøy å lese deres :D

Haha, du er så skjønn :p "Fobi mot eget blod og jobbe som veiarbeider"
Lykke til under fødselen, og ser deg for meg i rosa jakke og chanel belte langs vegen :D
Hehe, kun godt ment ;)

Åhh, visste du det ikke da..jeg skal føde i det beltet;) Rosa jakke ja, den fra Nelly;) Oh la la. Slo den heldigvis fra meg!! Du hadde gjerne rett i at den var litt voldsom...:P

Så morsomt å lese :D

Og her kommer mine 10 punkter:
1. Jeg er ekstremt redd for edderkopper (og er sånn ellers også veldig lite glad i innsekter, spesielt snegler og makk *grøss*)

2. Jeg traff samboeren min på byn, noe som er veldig ironisk da vi aldri går på byn og generelt har et veldig måteholdent forhold til alkohol :P

3. Jeg er en smule kontrollfrik! Liker å ha klærne brettet på en bestemt måte, har et bestemt ordenssystem i skap og skuffer osv. Kan få skikkelig noia hvis noe ligger feil :P

4. Jeg kan være ganske sjenert, spesielt i større selskap hvor jeg ikke kjenner mange. Trives best i små forsamlinger.

5. Jeg er kreativ. Elsker å fotografere og driver med scrapping :)

6. Jeg er et typisk listemenneske - liker å ha ting nedskrevet!

7. Jeg er en ganske utålmodig sjel (har heldigvis blitt bedre etter at jeg fikk barn).

8. Jeg er en stor håndball-entusiast! Spilte aktivt selv i mange, mange år, men måtte gi meg pga. skade :(

9. Jeg har litt lett for å bli hektet på ting. Kan være hva som helst: mat, tv-program, musikk osv.

10. Jeg er ganske klumsete. Snubler, faller i trapper, skjærer meg selv når jeg kutter grønnsaker - alt dette er ting som skjer på regelmessig basis! :P

Åhh, visste du det ikke da..jeg skal føde i det beltet;) Rosa jakke ja, den fra Nelly;) Oh la la. Slo den heldigvis fra meg!! Du hadde gjerne rett i at den var litt voldsom...:p

Hehe, fødebeltet ditt ;) Må skaffe meg ett jeg også..
Du hadde ikke trengt refleks på trilletur i vinter hadde du hatt den jakken hvertfall :P
Neida, den hadde sikkert vært kjempe fin til deg. Noen kler slike ting mer enn andre :)

★ Møtte sambo i baren på taket på et hotell i Gøteborg. Skulle på biltreff med ei venninne (som før turen sa at jeg ikke burde rote meg bort i.... joda akkurat han)..
★ Er nordlending (men bosatt østlandet), sta og skal ha ting på min måte.
★ Trives best som rødtopp.
★ Flyttet hjemmefra som 16 åring.
★ Har campingvogn på fjellet i Valdres.
★ Elsker vinteren, masse sny og ski.
★ Elsker Italia og drømmer om å flytte dit når barna blir voksne ;)
★ Er livredd for å møte hoggorm ute :eek:
★ Elsker å bake kaker.
★ Er alt for glad i søtsaker..
1379880607018.jpg

På "mobben"

Back
Topp