10 ting gravide fortjener

Moderator Astrid

Gift med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
upload_2019-10-23_9-34-42-png.310711

Er du enig i denne listen?

Følge til svangerskapskontroller trenger jeg virkelig ikke. Legekontoret er nabobygget til jobb :) Og personlig setter jeg liten pris på å få blomster. De andre 8 setter jeg pris på.

Veldig enig med marithe her, blomster og følge klarer jeg meg veldig fint uten :)
Da tar jeg heller litt snacks og noen som lager middagen ;)

Jeg trenger heller ikke følge til kontroller, det får bli opp til samboer å bestemme hva han vil være med på eller ikke. Snacks og ferdig middag som foreslått høres derimot veldig bra ut ;)

Jeg blir glad for blomster :)
Synes det er en hyggelig gest. Og jeg liker å blomster på bordet. Blir så glad av å se på dem og tenke at noen ville kjøpe de til meg.

Likte punktene bedre når jeg leste linken og så at pappaen/partneren også kan forvente en del tilbake :) det har ikke bare vært lett å leve som pappa og kommende tobarnsfar i dette huset de siste ukene ihvertfall :hilarious: viktig å anerkjenne hverandre i denne prosessen, og ikke bare «kreve» :)

Man er to om det :)selv om det er kvinnen som bærer, er det viktig å gjøre ting for hverandre så lenge man har mulighet.:Heartred og at begge bidrar så hverdagen går opp ;)

Back
Topp