10 ting gravide fortjener

Denne tror jeg gubben skal få lese, for hans del var det spennende med graviditet nr 1, viste litt interesse for nr 2 og nå har vi gjort det så mange ganger før at han ikke gidder engasjere seg noe særlig i det hele tatt.. Fint lite kosing med magen, innkjøpene jeg har gjort har han knapt gidda å kaste ett blikk på og han spurte faktisk om han egentlig trengte å være med på OUL.. Han gleder seg masse til å bli pappa igjen, men graviditeten interresserer han overhode ikke.

Har de to eldste ungene i det minste som gleder seg masse, snakker med lillebror i magen, kjenner at han sparker og vil se på appen hvor stor han har blitt hver uke :) henta barnevogn nå så i helga skulle de ut å trene på å trille vogn til lillebror kommer <3 enn om pappan kunne engasjert seg halvparten så mye som ungene gjør?

Denne tror jeg gubben skal få lese, for hans del var det spennende med graviditet nr 1, viste litt interesse for nr 2 og nå har vi gjort det så mange ganger før at han ikke gidder engasjere seg noe særlig i det hele tatt.. Fint lite kosing med magen, innkjøpene jeg har gjort har han knapt gidda å kaste ett blikk på og han spurte faktisk om han egentlig trengte å være med på OUL.. Han gleder seg masse til å bli pappa igjen, men graviditeten interresserer han overhode ikke.

Har de to eldste ungene i det minste som gleder seg masse, snakker med lillebror i magen, kjenner at han sparker og vil se på appen hvor stor han har blitt hver uke :) henta barnevogn nå så i helga skulle de ut å trene på å trille vogn til lillebror kommer <3 enn om pappan kunne engasjert seg halvparten så mye som ungene gjør?

Er vår første, så kanskje derfor min er såpass engasjert :) men merker mer og mer at "om barnerommet ikke er ferdig, så gjør ikke det noe" eller "ny bil, du får vell inn bilstol i den bilen du har" kjennes litt ubehagelig, heldigvis er jeg såpass snar å svare at han beklager ganske snart :p

Men jeg skulle gjerne ønske at han fikk kjenne på hvordan det er å faktisk gå gravid, hvor sliten jeg faktisk er, og hvor tungt alt blir! Og alle de tingene som man "ikke" forteller de som ikke er/har gått gravid, at man fikk vite det før man ble det, ikke bare hvor "fantastisk, flott det er å være gravid" :p

Blomster <3 Det punktet skulle mannen min lest;-) Og han kunne vært flinkere å legge til rette for avslapning for meg, f.eks. ved å ordne ting rundt i huset og si at det er min tur til å slappe av;-) (han bare ser ikke ting som burde bli gjort:-P)

Blomster <3 Det punktet skulle mannen min lest;-) Og han kunne vært flinkere å legge til rette for avslapning for meg, f.eks. ved å ordne ting rundt i huset og si at det er min tur til å slappe av;-) (han bare ser ikke ting som burde bli gjort:-P)
Hehe, mannen min har kjøpt blomster til meg, men det var før jeg ble gravid :p jeg tar bare livet av dem, og så synes jeg det er mye koseligere å komme hjem til nyvasket hus eller dra ut å spise middag en dag :p :)

Menn ser ikke ting på samme måte som oss desverre, og de fleste tror jeg lider av selektiv hørsel!
Heldigvis er min blitt flink å gjøre det når jeg spør, siden han ser at jeg er helt utkjørt hele dagen, selv om jeg ikke gjør noe nesten. (Før gjorde han det med ett ork, bråkte og var sur, for dette var noe jeg burde klart å gjort, mente han. Helt til han ble med på neste Jordmortime og jeg hadde ett lite "hormonelt utbrudd" på forhånd) :p

Kjæresten er veldig forståelsesfull, selvom han til å begynne med var helt klar på at han ikke likte sytinga til gravide om å slippe ditt og datt fordi man var gravid :-P han har tydeligvis forstått hvor tungt det kan være å være gravid, og at ikke det er like lett alle dager å få gjort like mye :-)

Back
Topp