10 ting gravide fortjener

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
10 ting gravide fortjener

Det er hardt arbeid å bære fram et menneske. Sjekk om du får som fortjent!
Respekt
Det vokser et lite barn inni henne. Det står respekt av å bringe fram et helt nytt lite menneske. Mens dere slapper av på sofaen dannes tånegler, øyevipper og lubne kinn. Det skader ikke å tenke over livets mirakel, og vise hvor mye du setter pris på jobben hun gjør!

Les mer her

Får du som fortjent?

Nei..veldig lite :/ men han har mye å tenke på selv. Og jeg har heldigvis oppfølging av psykolog i svangerskapet - så jeg klarer å holde hodet over vannet :-) Håper sambo blir bedre når lille blir født <3

Vi er på hver vår del av verden så han klarer desverre ikke å stille opp så mye han ønsker;)

Ja, er vel bare blomster jeg mangler. Men det er fordi jeg ikke liker det og dreper dem. Er inkompetent for å holde dem i livet. Har to planter nå. Å dem får jeg derimot skryt for å holde i livet fra mannen min. Ellers er han fantastisk. Selvsagt ikke alt han interesserer seg i, men det kan jeg ikke forvente. Han er støttende og flink. Har gjort mye i disse månedene. Han holder ut i hormoner. Han tar seg av hund og hjem. Det som ikke jeg klarer. Han har vært med på nesten alle jm kontroller. Han har gjort så mye. Merker veldig at vi vare nære, men nå er vi enda nærmere hverandre. Han er en tydelig omsorgsperson.

Back
Topp