10 mnd !!!!

3barnsmor*30

Forumet er livet
Tenk at det er bare to mnd til Natalie har bursdag..... tida flyr litt vel fort nå synes jeg... hehe...

Den siste uka har hun begynt så smått i barnehagen, og det ser ut til å gå veldig fint. Vært mer og mer alene der, men ikke så lange dager da. Synes ikke hun trenger det nå som jeg ikke jobber enda. Men hun stortrives med å ha folk rundt seg, og hun får kjempemye oppmerksomhet av både de voksne og andre barn.

Av utvikling har hun begynt å løfte rompa si når hun åler seg rundt, og om jeg sitter på gulvet klatrer hun opp på meg og klarer å reise seg opp helt selv! Det er også veldig morro å ut og gå når hun holder oss i hånda.
Hun har begynt å klare å slippe brødbitene når hun putter dem i munnen (tar de opp med pinsettgrepet, men klarer ikke slippe opp igjen hver gang..), har lenge bare spist kvartskiver fordi hun da kunne sitter og ta biter av en stor bit på en måte..
Hun sier "Mæææv" til katter, "Hei" til oss, "deh" tror vi betyr "der" og "ah" betyr i mange sammenhenger "ja", og hun vinker og klapper!

Her er et lite skrytebilde tatt nå på morran.

Gratulerer med store nydelige jenta de [:D]

Grattis med dagen til den nyyyyyydelige snuppa di [:D]

Gratulerer med 10 mnd [:)] Så søt hun er [:)]

Gratulerer med 10 mnd til NYDELIGE Natalie[:)][:)][:)][:)]

Så hærlig[:D] Gratulerer så mye med 10 mnd til den nydelige snuppa di[:D]

Se nydelige jenta da :-) Gratulerer så masse [:D][:D][:D][:D]

Herlighet så STOR hun har blitt siden sist jeg så henne! Og veldig skjønn selvsagt [;)].

ORIGINAL: arw1

nydelige jenta[:)] grattis me 10mnd[:D]

gratulere med 10 månder[:)] nydlig pie du har[:)]

Back
Topp