10 mnd kontroll

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
I morgen er det klart for 10 mnd kontroll på snuppa og jeg gleder meg til å måle hvor lang og tung hun har blitt:-) Har jo ikke vert på kontroll siden hun var 7 mnd....

Da har vi vert på 10 mnd kontroll og snuppa er fortsatt liten,men kurven går oppover og det er bra:-) Veier 7590g og var 70,5 cm lang:-) Ellers var alt bare bra:-)

Vi skal neste veke men var på sjukehuset med han for snart 14 dgr sidan og da var han 9590 gr og 73 cm. Gått opp under 300 gram sidan forrige kontroll som var ved 8 mnd trur eg

Var på 10 mnd kontroll i går, da var hun 10 mnd og 1 dag:)
Snuppa er nå 8420 gr og 75,5 cm, så lang og tynn:)

liss24 skrev:
Har også vært. 10,2kg og 73,5 cm.

En del større enn lille snuppa mi da:-)

¤Gressenka¤ skrev:
Vi skal neste veke men var på sjukehuset med han for snart 14 dgr sidan og da var han 9590 gr og 73 cm. Gått opp under 300 gram sidan forrige kontroll som var ved 8 mnd trur eg

vi har ikke vert siden 7 mnd og da var hun 6420g, så den største økningen hun har hatt:-) Men han er no ikke så liten heller....:-)

Groer skrev:

Oi lang hun er da:-) blir en fotomodell av henne:-)

besnik skrev:

Groer skrev:

Oi lang hun er da:-) blir en fotomodell av henne:-)

Ja, kanskje det:) I så fall har hun ikke det fra meg, som bare er 165cm:)

Jeg er selv bare 163 og håper jentene mine blir høyere enn det:-)

Da har vi også vært på kontroll. Hun var 8335 gr og 75 cm, og HO var 44cm. Så lang og tynn hun også, akkurat som pappa'n. Jeg er bare 158 cm, så en mellomting mellom mamma'n og pappa'n regner jeg med. Alt var greit ellers også. Gliste til helsesøstra, men hadde ikke tid til å komme til henne.
  I morges stod hun noen sekunder alene, før hun holdt seg fast igjen. Vææææ!

Min var 79cm, 9650g og 46cm hode. Lang, slank gutt :) Var nesten umulig å måle/veie han...ville ikke ligge i ro!

10,8 kg og 75 cm var mi når vi var! Ser mi er litt tyngre enn gjennomsnittet her inne emoticon

Levi var 10,1 kg og 76,5 cm :)
Lang fyr med andre ord :) Har en god mage og ;)

Back
Topp