10 mnd kontr

Ho Mor

Forumet er livet
Da har vi vært på 10 mnd kontroll. Jeg har en skikkelig stor gutt! 11.4 kg, 79.5 cm og 47 cm i hodekrets[:D] Ellers er han kvikk og rask (til tross for sin hoste og snørrete nese). Hs sa at han var veldig tidlig ute både på det fysiske og det kognetive. Så han er stor og flink gutt

Takk for det[:D] Du har så fine bilder av bollen din og[:)] Men si meg.. Hvordan får du de til å stå midt på siden?????

vi var på 10mnd kontroll i går, Alina var 9,2kg og 75,2cm !!ei laang pia har jeg fått!!

Det var en stor, fin gutt! [:)]

Flotte bilder av ham, forresten, særlig bilde nr 2 var morsomt! [:D][:)]

Det var en stor og fin gutt ja! Jammen kjekt når man får beskjeder om at de er langt fremme på ting og tang. Blir jo SÅ mega kry!

Godt han var i fin form, selv om han ikke var helt pigg! [:D][:D]

Stor og fin gutt, vi skal inn på 10mnd neste mandag, jr er da riktig nok knapt 9,5 men pytt sann..... er det så nøye - det er jo snart jul...!

Filip var også på 10 mnd ktr i dag, og han har også vokst en del siden sist.
78,5 cm lang og 10,4 kg brei. Målte ikke rundt hodet nå, men han bruker luer i str 48 nå.

Tusentak for så mye skryt for bildene[:D] Og ja, man blir jo litt kry når man får beskjed om at man har en meget kvikk liten(stor) krabat[:)]

oj så stor gutt!![:D] Vi var også på 10 mnd kontroll i dag. Snuppa var 7800 gr og 69 cm lang [8D] Ikke store jenta jeg har [:D] (hun tok litt av da hun hadde pga omgangssyken...) super motorisk! [:D]

Back
Topp