10 mil mai!

Viktoria90

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har bestemt meg for å prøve å gå 10 mil nå i mai, men kan og si meg fornøyd med 5-6 mil. Det hjelper veldig på motivasjonen å ha et mål. Så i dag ble det en tur på 7.98km i solskinn og litt motvind. Er herlig med vår! Er du med? Trenger ikke å være 10 mil, sett deg et lavere mål om det er mer overkommelig. Gøy å bruke appen Endomondo som følger deg hele veien med tid og distanse :-)

Jeg skal også prøve meg på 10 mil i Mai. Fullførte nettopp 10,4 mil i april. Så håper jeg klarer det samme denne mnd ;) Går til jobb flere ganger i uka, og i helgene prøver jeg å få til en skogstur med barna på mellom 4 og 10 km. Og da blir det fort mange mil!

Jeg kan joine i ett forsøk å gå 10 km jeg ;) haha, rørelse og aktivitet er definitivt ikke min sterke side! Men dere er nå bra flink syns jeg! :)
10km er jo en start da :-) Og husk på at litt er bedre enn ingenting :-*

Slenger meg med. Vet ikke om 10 mil er overkommelig, men skal gjøre et forsøk :D

Hmmm, slenger meg på denne :) Får prøve så godt jeg kan hvertfall :) Kan ikke bare sitte inne og skrive bacheloroppgave hele dagen heller :P

Jeg har gått 7 km i dag :) tviler på jeg klarer 10 mil - bortsett fra om det inkluderer sykkel? Bekkenet mitt liker overhodet ikke mye gåing
Jeg syntes absolutt at sykkel teller ;-) Målet er jo bare at man skal ut å røre seg :-)

8km skogstur med barna idag ☺️ I det fine sommerværet! Hittil i Mai 1,8/10 mil. God start, men usikker på om jeg klarer å fullføre denne mnd. Men merker faktisk på bekkenet at det hjelper å gå. Selv om jeg blir litt stiv når kvelden kommer.

8km skogstur med barna idag ☺️ I det fine sommerværet! Hittil i Mai 1,8/10 mil. God start, men usikker på om jeg klarer å fullføre denne mnd. Men merker faktisk på bekkenet at det hjelper å gå. Selv om jeg blir litt stiv når kvelden kommer.
Jeg og kjenner at jeg blir stiv på kvelden, men kjenner ingenting når jeg går. Nyte det mens jeg kan, tenker jeg :-)

Puh, i dag ble det delvis gå- og løpetur på 8 km :p Var litt tungt og varmt ja :p Men herlig å kunne løpe i shorts og t-skjorte da :)
Du er jo helt rå! Her har formen dalt siden sist jeg gikk tur :-( Men håper den tar seg opp snart.

Back
Topp